تاریخ امروزجمعه , 7 اردیبهشت 1403

خرید شومیز عمده با قیمت ارزان

خرید شومیز عمده در انواع سایز ها و طراحی های متنوع و گوناگون با قیمت هایی بسیار مناسب در بازار تهران موجود می باشد. که در حال حاضر وب سایت مانگوپ به منظور بالا بردن سطح کیفیت و تجربه ی یک خرید عمده ی مناسب، اقدام به فروش شومیز عمده برای فروشندگان و فروشگاه های مانتو و لباس های زنانه در سراسر ایران کرده است.

شومیز

از میان تمامی لباس های زنانه، انواع شومیز ها از پرطرفدارترین لباس ها در بین زنانه به حساب می آیند. جنس و مدل شومیز ها به گونه ای است که می توانند در تمامی فضول بهار، تابستان، پاییز و زمستان مورد استفاده قرار گیرند. در واقع  ریشه ی کلمه ی شومیز از واژه ی لاتین chemise گرفته شده است که این کلمه ی لاتین chemise  معنای انواع پیراهن جلو باز یا جلو بسته، انواع پیراهن های بافت بلند و در واقع انواع لباس ها و پیراهن های زنانه را شامل می شود. اما شومیز در معنای فارسی خود به معنای لباس هایی متقریبا بلند با جنسی معمولا لخت که برای پوشش بالاتنه مورد استفاده قرار می گیرند؛ هستند و در دو مدل آستین دار و بدون آستین تولید شده و به صورت شومیز عمده به فروش می رسند. هر ساله شومیز ها با طراحی های جدید تر و خاص تر با توجه به نیاز بازار و سلیقه ی عامه ی مردم تولید و روانه ی بازار می شوند. شومیز ها بخشی جدا نشدنی از کمد لباس خانم ها می باشد. همه ی خانم ها با هر سلیقه و در هر سنی و سایزی، در کمد لباسی خود، حداقل یک شومیز دارد. شومیز ها را می توان برای استفاده ی روزانه، مهمانی ها و … استفاده کرد. علاوه این شومیز ها کاربرد های دیگری نیز دارند که در ادامه بیشتر به آن ها خواهیم پرداخت.

فروش شومیز عمده مانگوپ

شومیز عمده

شومیز ها در مدل ها و جنس های مختلف تولید شده و به فروش می رسند، اما طبق آمار های تولید کنندگان شومیز ها و پوشاک زنانه، شومیز های حریر پرطرفدارترین، محبوب ترین و پرفروش ترین نوع شومیز در بازار و در بین مردم می باشد. شومیز با بلوز و تونیک متفاوت است. بلوز نیز مانند شومیز واژه ای ایرانی نمی باشد از ریشه در زبان فرانسه دارد، اما به طور لباس هایی گشاد و راحت را که مناسب استفاده در استایل روزانه است را شامل می شود. و اما تونیک؛ تونیک نیز نوعی از پوشش های زنان است که با بلوز و شومیز متفاوت است. تونیک ها در واقع نوعی از بلوز ها هستند که قد بلندی دارند که معمولا به خط زیر باسن می رسند. آستین تونیک ها در دو نوع آستین بلند و آستین کوتاه موجود است. سایز این نوع لباس، هم به صورت تنگ و هم به صورت گشاد و آزاد می باشد. که در مدل های مختلف های مختلف در بازار وجود دارد، و جالب است بدانید که در گذشته هم زنان و هم مردان، از تونیک ها استفاده می کردند.

خرید شومیز عمده از مانگوپ

خرید شومیز عمده در  انواع سایز ها و طراحی های متنوع و گوناگون با قیمت هایی بسیار مناسب در بازار تهران موجود می باشد. که در حال حاضر وب سایت مانگوپ به منظور بالا بردن سطح کیفیت و تجربه ی یک خرید عمده ی مناسب، اقدام به فروش شومیز عمده برای فروشندگان و فروشگاه های مانتو و لباس های زنانه در سراسر ایران کرده است. به دلیل مناسب تر بودن هزینه ی خرید و تهیه شومیز عمده نسبت به خرید و تهیه شومیز ها به صورت تکی، می تواند موجب بوجود آمدن یک بازار رقابتی برای فروشگاه های فروش انواع شومیز و لباس های زنانه شده و همچنین با حذف واسطه ها، موجب قیمت مناسب شده و با افزایش فروش میزان سود حاصل را بالا می برد.

انواع شومیز عمده

کاربرد انواع شومیز

استفاده از شومیز برای زیر مانتو جلو باز:
 در حال حاضر یکی از محبوب ترین و رایج ترین  نوع مانتو ها در بین خانم ها، مانتو های جلو باز هستند. که برای پوشش زیر آن ها می توان از زیر انواع لباس ها و زیر سارافونی ها استفاده کرد. از آن جایی که بیشتر شومیز ها دارای قد نسبتا بلندی هستند که در انواع جنس ها؛ طرح ها، سایزها و رنگ های متنوع به فروش می رسند، فروشگاه های مانتو با خرید عمده شومیز، می توانند در کنار فروش مانتو ها، شومیز های متناسب با مانتو ها را نیز با قیمت هایی مناسب از وب سایت مانگوپ تهیه کرده، و ارائه دهند.

استفاده از انواع شومیز برای زیر سارافون:
یکی از ترند های جدید، خاص و پر طرفدار در حال حاضر ست های سارافون و شومیز هستند. که در زیر سارافون ها می توان  از شومیز هایی که هم مجلسی و هم اسپرتند و معمولا دارای آستین های پف دارند استفاده می شوند. بنابراین تهیه شومیز عمده از وب سایت مانگوپ برای فروشندگان مانتو و انواع سارافون، ایده ی جذابی به حساب می آید.

استفاده از شومیز در مهمانی ها:
از آنجایی که شومیز عمده هم در طرح های اسپرت و هم در طرح های مجلس موجودند؛ یکی از کاربرد های بسیار شومیز ها استفاده از آن ها در انواع مهمانی های رسمی و غیر رسمی است. که امکان فروش انواع شومیز عمده برای خرید انواع فروشگاه های مانتو و لباس های زنانه با قیمت هایی مناسب و انواع طرح ها و جنس ها به سادگی فراهم می باشد.

شومیزها با مدل های مختلف را می توان با انواع شلوار ها، دامن ها، سرهمی ها و … ست کرد و مورد استفاده قرار داد. همانطور که گفته شد استفاده از شومیز ها هیچ محدودیت سنی ندارد و تمامی خانم ها از هر سنی می توانند از انواع شومیز ها استفاده کنند. یکی دیگر از ویژگی شومیز ها این است که تمامی مدل های شومیز ها حالتی آزاد و گشاد دارند، به همین جهت در تمامی فصول به راحتی قابل استفاده اند و در کنار زیبایی احساس راحتی را ایجاد می کنند. هم چنین برای تمامی سایز ها، چه خانم هایی که دارای اندامی لاغر هستند و چه خانم هایی که از اندام درشتی برخوردارند می توانند به راحتی از انواع شومیز ها استفاده کنند.

شومیز عمده اسپرت و مجلسی

انواع شومیز عمده اسپرت و مجلسی موجود در مانگوپ:

شومیز عمده آستین پفی:
این نوع شومیز، آستین گشادی دارد و در قسمت مچ تنگ می شود. و بیشتر برای زیر سارافون ها استفاده می شود. فروش شومیز عمده آستین پفی برای استفاده در استایل های روزانه گزینه ی مناسبی است.

شومیز عمده آستین پادشاهی:
شومیز عمده آستین پادشاهی مانند شومیزهای آستین پفی هستند. اما در قسمت آستین، دارای پف هایی بیشتر و نامرتب ترند. این نوع شومیز نیز برای استفاده در زیر انواع سارافون و حتی در مهمانی ها مناسب می باشد.

 

شومیز عمده با طرح پیراهن مردانه:
این نوع شومیز عمده، هم برای زیر سارافون و مانتو ها و هم به صورت تنهایی به عنوان جایگزین مانتو و هم در مهمانی ها استفاده می شوند. این شومیز ها دکمه دار، یقه دار و جیب دارند که به صورت تنهایی هم به صورت جلو باز و هم به صورت جلو بسته مورد استفاده  قرار می گیرند.

شومیز عمده با سرشانه لخت:
این مدل شومیز در قسمت سرشانه برش داشته و سرشانه ی لختی دارد. آستین شومیز عمده با سرشانه لخت، هم به صورت سه ربع و هم به صورت آستین بلند تولید می شوند. این شومیز حالت مجلسی دارد و بیشترین کاربردش برای استفاده در انواع مهمانی هاست.

شومیز عمده گیپور یا دانتل:
در این نوع شومیز، از گیپور و دانتل استفاده شده است. به همین دلیل این مدل، یک شومیز مجلسی است و در مهمانی ها و مراسم ها استفاده می شود.

و سایر مدل های شومیز عمده مانند:

. شومیز عمده جلو بسته
. شومیز عمده پشت‌باز
. شومیزعمده یقه‌هفت
. شومیز عمده یقه‌ملوانی
. شومیز عمده یقه‌پلیسه
. شومیز عمده یقه‌پاپیونی
. شومیز های دکمه دار
. شومیز یقه حلزونی
. شومیز های کوتاه
. شومیز های بلند
. شومیزهای ساده
. انواع شومیز های اسپرت
. انواع شومیزهای مجلسی

شومیز عمده ارزان

راهنمای ست کردن شومیز با انواع لباس ها:
همانطور که گفته شد، شومیز ها پوششی برای بالا تنه هستند که قابلیت ست شدن با انواع پوشش های پایین تنه مانند انواع شلوار ها و دامن ها را دارند که البته این اصول بعد از در نظر گرفتن راحتی و حفظ اعتماد به نفس مورد استفاده قرار می گیرد. مطالبی که در ادامه آورده می شود برای فروشندگان مانتو و شومیز و انواع لباس های زنانه بسیار کارآمد و مفید می باشد.

ست شومیز ها با انواع شلوار جین: شلوار های جین از استایل اسپرتی بر خوردارند، و استفاده از آن ها همراه با مدل های مختلف شومیز می تواند استایلی اسپرت و نیمه اسپرت را ایجاد کند که شلوار های جین خود نیز انواع مختلفی دارد.

ست شومیز با شلوار جین جذب: همراه با شومیز های حریر استفاده از شلوار های جین لوله ای و کاملا جذب، استایل نیمه رسمی را ایجاد می کند که برای استفاده ی روزانه بسیار مناسب است.

ست شومیز با شلوار جین کاغذی گشاد: نوع دیگری از شلوار جین شلوار جین کاغذی گشاد می باشد. برای ست با این شلوار ها، شومیز هایی که از زیر بغل گشاد می شوند؛ مناسب است.

ست شومیز با شلوار های گتر یا مام استایل: این شلوار ها ماهیت اسپرت دارند، به همین دلیل باید حتما با شومیز هایی که اسپرتند همراه شوند.

ست شومیز با شلوار راسته: برای شومیز ست همراه با این نوع شلوار، که ماهیتی تقریبا نیمه رسمی دارند، هم شومیز های حریر و هم شومیز های دانتل، گزینه های مناسبی به حساب می آیند.

ست شومیز با ساپورت: برای ست شومیز با ساپورت با از شومیز های تقریبا بلند استفاده کرد و شومیز های کوتاه برای ست شدن با ساپورت ها مناسب نیستند. نکته ی دیگر اینکه  تنها شومیزهای جلو بسته را می توان با ساپورت ست کرد. بنابراین شومیز های اسپرت مناسب نیستند.

ست شومیز با دامن میدی: این مدل از دامن ها قدی تا حدود ساق پا داشته و حالت فون و کلوش دارند. برای ست شومیز با این مدل دامن ها، بهتر است از شومیز های نیمه مجلسی استفاده شود. این ست می تواند حالتی رسمی و کلاسیک را ایجاد کند.

ست شومیز با دامن مینی ژوپ: کوتاه ترین مدل دامن ها، دامن های مینی ژوپ اند که تنگ و راسته هستند. شومیز حریر گشاد، مناسب ترین شومیز برای ست با دامن های مینی ژوپ است.

ست شومیز با شانل: دامن های شانل، دامن های کلاسیک، رسمی و مجلسی هستند. بنابراین با شومیز حریر، گیپور و سایر شومیز هایی که استایل مجلسی دارند، قابل ست شدن هستند.

وب سایت و فروشگاه مانگوپ | MANGOP

فرایند تولید و فروش شومیز عمده از مانگوپ | MANGOP :

امروزه تمامی خانم ها برای خوش پوشی و خوش تیپ بودن، به دنبال لباس ها و تیپ های شیک؛ به روز و طراحی های خاص و متفاوت هستند. به همین منظور، فروشگاه مانگوپ | MANGOP با شناسایی نیاز مشتریان، توسط تیم حرفه و با تخصص در این زمینه، در زمینه ی طراحی، تولید و فروش شومیز عمده به فعالیت می پردازد و در اختیار فروشگاه ها و فروشنده های انواع لباس های زنانه قرار می دهد تا بتواند  به آسانی در مسیر جلب رضایت و خوشحالی خانم ها قدم بر دارد.

تمامی شومیز عمده طراحی شده در مانگوپ | MANGOP با در نظر گرفتن مد روز و نیاز بازار توسط طراحان حرفه ای طراحی شده و به قسمت ساخت الگو مطابق با طرح اولیه فرستاده می شوند.

پس از ساخت الگو، الگوهای شومیز های طراحی شده به سالن برش مانگوپ | MANGOP فرستاده شده و  و در آن جا بر طبق الگو ها، پارچه ها توسط دستگاه ها نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک برش داده می شوند. و سپس پارچه های برش خورده، به بخش دوخت فرستاده شده و دوخت شومیز عمده شروع می شود.

دوخت شومیز عمده در مانگوپ با دستگاه های پیشرفته توسط خیاط ها و دوزندگان با تجربه و حرفه ای صورت می گیرد. پس از اتمام مراحل دوخت، شومیز ها توسط ناظرین کیفی مورد بررسی قرار می گیرند تا شومیز ها را از لحاظ بی عیب و نقص بودن بررسی شوند. سپس به بخش اتوکشی رفته و پس از اتو کشی برای بسته بندی آماده می شوند.

شومیز عمده در بسته بندی هایی از پیش تعیین شده و مشخص برای فرش و ارسال به تمامی فروشگاه ها و فروشنده های لباس های زنانه و مانتو، آماده می شوند. برای مطالعه و کسب اطلاعات بیشتر از انواع بسته بندی های شومیز عمده؛ مدل ها، جنس ها و رنگ بندی ها و همچنین قیمت ها می توانید به وب سایت مانگوپ | MANGOP مراجعه کرده و در صورت پسند و تمایل، سفارش مورد نظر خود را ثبت کنید.

مزایای خرید شومیز عمده

مهم ترین مزیت خرید شومیز عمده این است که در صورت خرید عمده، هزینه ها به طور چشمگیری پایین می آید؛ به دنبال آن می توان بین فروشندگان دیگر رقابت ایجاد کرده و همچنین میزان سود را نیز به صورت چشمگیری افزایش داد.

مزایای خرید اینترنتی شومیز عمده از مانگوپ | MANGOP:

در کل امروزه بسیاری از فروشندگان و فروشگاه های لباس برای کاهش بسیاری از هزینه ها و حذف واسطه ها، ترجیحشان بر خرید عمده، آن هم به صورت آنلاین و اینترنتی و بدون حضور در فروشگاه ها می باشد. مهم ترین مزیت خرید اینترنتی از وب سایت مانگوپ این است که بین شما که خریدار شومیز عمده هستید و گروه تولید کننده واسطه ای وجود ندارد، به همین دلیل می توانید اطمینان حاصل کنید که تمامی محصولاتی که خریداری می کنید با قیمتی اولا واقعی، و دوما پایین تر از سایر تولید کنندگان و فروشگاه ها می باشد، که شما در مانگوپ قبل از خرید، می توانید محصولات را از لحاظ کیفیتی و قیمتی با سایر فروشگاه ها و تولید کنندگان شومیز عمده مقایسه کنید. در صورتی که اگر تنها یک واسطه بین خریدار و فروشنده قرار گیرد، هزینه ی خرید افزایش می باید و از قیمت واقعی دور می شود و شما به عنوان خریدار مجبور به پرداخت هزینه های بیشتر می شوید. همچنین با خرید آنلاین و بدون واسطه از مانگوپ با توجه به ارزان تر بودن شومیز ها، شما می توانید با هزینه ی عادی شومیز بیشتری را خریداری کنید.

باید توجه داشته باشید که این قیمت مناسب، به منزله ی کیفیت پایین نیست، بلکه تمامی شومیز ها در این فروشگاه با بالاترین میزان کیفیت و به منظور جلب رضایت شما با کمترین قیمت در بسته بندی های مشخص و تعیین شده به فروش می رسند. خرید اینترنتی شومیز عمده در کنار مواردی که گفته شد موجب صرفه جویی در زمان، هزینه و … می باشد که در ادامه شما را با آن ها آشنا خواهیم کرد.

وب سایت مانگوپ یک فروشگاه و منبع معتبر برای خرید شومیز عمده می باشد. معمولا برای خرید به صورت اینترنتی، خریداران علاوه بر قیمت مناسب و کیفیت بالا، به دنبال فروشگاه ها و تولید هایی معتبر اند تا در زمان پرداخت و خرید اطمینان داشته و بدون نگرانی خرید  خود را انجام دهند و از خرید و دریافت  و کیفیت محصولات خریداری شده خیالی راحت داشته باشند. چرا که در صورت خرید از بسیاری از فروشگاه ها و تولیدی های آنلاین، امکان پایین بودن کیفیت و یا ایرادات  محصولات وجود دارد. اما مانگوپ از تیم پشتیبانی و ناظران کیفیت قوی برخوردار است. همچنین  برای خرید از این فروشگاه می توانید خرید خود را براساس بودجه ی خود مدیریت کنید. در واقع از این فروشگاه با تمامی بودجه ها می توان شومیز عمده خریداری کرد. پشتیبانی قوی این فروشگاه، در کنار ارائه ی محصول با کیفیت و قیمت مناسب، امکان مرجوع و تعویض شومیز ها را به هر دلیلی مثل ارسال اشتباه، انتخاب اشتباه خریدار، خرابی و یا پارگی لباس یا بسته بندی و … برای خریداران فراهم آورده است.

مانگوپ برای کسب رضایت شما خریداران محترم، از درگاه های پرداختی مختلف برخوردار است، تا تمامی خریداران به توجه به حساب و سلیقه ی خود، پرداخت هزینه ها را انجام دهند. همه ی خرید هایی که به صورت اینترنتی و آنلاین از فروشگاه تولیدی مانگوپ در کوتاه ترین زمان ممکن برای خریداران ارسال می شود که این نیز یکی دیگر از مهم ترین مزیت های این فروشگاه تولیدی به حساب می آید.

بنابراین برخی از مهم‌ترین مزایای خرید اینترنتی شومیز عمده به شرح زیر می باشد:
. خرید اینترنتی شومیز عمده بدون محدودیت زمانی و مکانی
. امکان مقایسه کیفیت و قیمت انواع شومیز
. امکان خرید شومیز عمده از تولیدی شومیز بدون واسطه
. انتخاب آسان
. عملکرد به روز و همگام با تکنولوژی
. صرفه جویی در زمان و هزینه ها
. درگاه های پرداختی مختلف
. امکان ارسال به سراسر کشور

پخش شومیز عمده مانگوپ | MANGOP

وب سایت مانگوپ امکان پخش شومیز عمده را فراهم آورده است و از این طریق توانسته است واسطه ها را حذف کند. حذف واسطه ها موجب می شود تا شومیز عمده مورد نظرتان ارزان تر و به راحتی  به صورت اینترنتی تهیه کنید. و در کمترین زمان، شومیز ها را در فروشگاهتان و یا محل مورد نظرتان تحویل بگیرید.

رویکرد پخش شومیز عمده مانگوپ به صورت آنلاین:
وب سایت مانگوپ از سال 1396 با گسترش ارتباطات اینترنتی و همچنینی استقبال کاربران ایرانی از این فضا، برای راه اندازی اولیه استارت آپ عمده فروشی لباس زنانه همچون مانتو و شومیز عمده، به منظور پخش محصولات خود و حذف واسه ها، ایجاد فضای رقابتی، افزایش سود فروشندگان و کاهش قیمت نهایی اقدامات لازم را به عمل آورد، که با استقبال بی نظیری از سوی فروشندگان مواجه شد. مانگوپ با راه اندازی این وب سایت شرایطی را فراهم کرده است که خریداران در تمامی ساعات شبانه روز با مراجعه به سایت بتوانند محصولات و موجودی آن ها را مشاهده و قیمت ها را مقایسه کرده و پس از کسب اطمینان، اقدام به خرید عمده کنند.

ویژگی‌های شومیزهای شرکت تولیدی شومیز مانگوپ:
مهم ترین هدف مانگوپ جلب رضایت مشتریان خود می باشد بنابراین برخی از ویژگی‌های شومیز های تولیدی ما عبارت‌اند از:

· استفاده از پارچه‌ های با کیفیت برای دوخت انواع شومیز
· تولید شومیز مد روز و با کیفیت با بیش از ۳ دهه تجربه تولید مانتو و شومیز در ایران
· استفاده از دانش، تخصص و تجربه نیروهای انسانی ماهر و مجرب در طراحی و تولید  انواع شومیز
· استفاده از طرح و مدهای روز و شیک جهت تولید شومیز
· تنوع گسترده در رنگ ها (رنگ‌های شاد و رسمی)
. ده روز ضمانت تعویض بی قید و شرط

شما فروشندگان شومیز در سراسر کشور میتوانید با مراجعه به وب سایت مانگوپ به آدرس mangop.ir جدید ترین مدل های تولیدی مانگوپ را مشاهده و ثبت سفارش فرمایید.

برای مشاهده محصولات به آدرس mangop.ir/shop مراجعه کنید.

جدید ترین محصولات مانگوپ

تولیدی عمده مانتو و شومیز مانگوپ

مانتو گل پوشان با نام تجاری مانگوپ، دارای واحد های تولیدی مانتو، شومیز، شلوار زنانه و... اولین سامانه عمده فروشی پوشاک در ایران است که افتخار حضور بیش از ۳ دهه فعالیت در صنعت تولید پوشاک ایران را در کارنامه خود دارد شما کاربران گرامی می توانید جهت مشاهده و خرید محصولات عمده مانگوپ وارد لینک زیر شوید:

فروشگاه تولیدی مانگوپ
اشتراک‌گذاری

4 نظر

  1. رضایی پاسخ

    واقعا شومیز های مجموعه مانگوپ کیفیت عالی دارن و در ضمن مشتری هم خیلی خوب این مدل های جدید رو میخره.

  2. سارا پاسخ

    خرید مانتو دخترانه ارزان و باکیفیت از فروشگاه تک دوخت میتونه یکی از بهترین تجربه هاتون باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *