تاریخ امروزپنجشنبه , 9 فروردین 1403

عمده فروشی مانتو، پلی بین تولید کننده و فروشندگان مانتو

یک عمده فروشی مانتو در زمانی موفق می شود که بتواند به مسائل مختلفی از جمله تنوع مانتوها، کیفیت اجناس، قیمت محصولات، نحوه فروش و بازاریابی خود توجه داشته باشد و در هر کدام از آنها در بالاترین سطح کیفیت ممکن تلاش کند تا بتواند رضایت مشتریانش را به ارمغان بیاورد.

عمده فروشی مانتو به جایی گفته می شود که در آن نمونه های مختلف مانتو در سبک هایی متفاوت به صورت عمده به دست بوتیک داران و یا فروشندگان لباس می رسد. معمولا عمده فروشی ها محصولات و اجناس خود را به صورت جزئی یا همان خرده فروشی به فروش نمی رسانند. تولید کنندگان مانتو سعی می کنند که با بستن قراردادهایی با این عمده فروشی ها، محصولات خود را به فروش برسانند و یک عمده فروشی در هر اندازه که بتواند مانتوها را بفروشد، سود خود را از این فروش کسب خواهد کرد. در ادامه این مقاله ما قصد داریم به ذکر نکاتی مهم در مورد یک عمده فروشی مانتو بپردازیم! با ما همراه باشید.

اجناس مانتو بوتیک

اجناس بوتیک ها و فروشگاه های مانتو فروشی توسط یک فروشگاه عمده فروشی مانتو تامین می شود

تنوع در محصولات در عمده فروشی مانتو

به مسئله ای که در فروش مانتو به صورت عمده باید توجه شود، این است که تنوع در رنگ بندی، مدل، سایز و طرح مانتوها باید وجود داشته باشد. امروزه خانم ها به دنبال مدل های متفاوتی هستند و به مانند گذشته نیست که همگی بخواهند از یک مدل خاص استفاده کنند. مدیر یک عمده فروشی مانتو باید به این مسئله واقف باشد و سعی کند که با عرضه مدل های متفاوت، نیاز مشتریان خود را برطرف کند و به نوعی آن پاسخ دهد.

هر اندازه که در مدل های مانتو تنوع وجود داشته باشد، شانس موفقیت مدیر عمده فروشی مانتو بیشتر خواهد بود! چرا که مشتری های بیشتری جذب می کند و در زمان کوتاه تری می تواند به موفقیت برسد. توجه کنید که بعد از مدتی فعالیت، شما مدلهایی که فروش بیشتری دارند را شناسایی می کنید و به راحتی کم کم از تنوع بخشی های بی مورد که سودی برایتان ندارد دست می توانید دست بکشید و با توجه به نیاز مشتریان، در مدل ها و طرح های مانتوهای خود تنوع دهید.

کیفیت اجناس در عمده فروشی مانتو

کیفیت اجناس در عمده فروشی مانتو به تولیدی ای بر می گردد که تامین محصولات این عمده فروشی را بر عهده گرفته است. یک مدیر مانتوسرا که میخواهد به صورت عمده محصولاتش را به فروش برساند، باید بداند که اگر محصولاتش از کیفیت کمی برخوردار باشند، ضرر بسیاری خواهد کرد و این ضرر بسیار کلان تر از ضرری است که یک مانتوسرا که فروش جزئی دارد، می کند.

مانتو عمده مرغوب

یک عمده فروشی مانتو باید مانتوهایی با کیفیت و مرغوب عرضه کند

به همین منظور یک عمده فروش مانتو باید با بهترین طراحان و تولیدی های مانتو قرارداد ببندد تا به این شیوه بتواند کیفیت محصولاتش را تضمین کند و محصولاتی بی کیفیت را به مشتریان خود عرضه نکند.

کسی که می خواهد به صورت عمده مانتو به فروش برساند، باید به نکات مهمی در رابطه با کیفیت محصولات از جمله کیفیت دوخت و تمیز کاری مانتوها توجه نماید و همچنین توجه به این مسئله که از چه پارچه ای برای دوخت مانتو استفاده شده و آیا این پارچه متناسب با فصلی که در آن هستند، می باشد یا خیر هم حائز اهمیت است و نباید پشت گوش انداخته شود.

قیمت محصولات در عمده فروشی مانتو

مسئله ی دیگری که در یک عمده فروشی مانتو از اهمیت ویژه ای برخوردار است، قیمت محصولات می باشد. قطعا قیمت محصولات در یک عمده فروشی باید نسبت به یک خرده فروشی کمتر باشد. به همین جهت شخصی که در عمده فروشی مانتو فعالیت می کند، باید به این مسئله واقف بوده و همواره سعی کند که قیمتی مناسب و مقطوع را به مشتریان ارائه دهد تا آنها جزو مشتریان دائمی وی بشوند و همواره خریدهای خود را از او انجام دهند.

توجه کنید که اگر مدیر یک فروشگاه فروش مانتو به صورت عمده هستید، باید کاری کنید که صاحبان همه ی بوتیک ها و فروشگاه های کوچکتر برای خرید به سراغ شما بیایند. مشتریان شما مردم عادی نیستند و اغلب کسانی هستند که جزو صاحبین مشاغلی مرتبط با کار شما می باشند. به همین جهت قیمت برای آنها از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و باید همواره تلاش کنید که نظر آنها را نسبت به قیمت محصولات خود مثبت نگه دارید.

قیمت مانتو عمده

قیمت محصولات در عمده فروشی مانتو از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند

نحوه فروش در عمده فروشی مانتو

یک عمده فروشی باید سعی کند که به شیوه های مختلفی محصولات خود را به دست مشتریانش برساند و یا به تعریفی دیگر باید شیوه های متفاوتی برای فروش داشته باشد. امروزه با به وجود آمدن بستر اینترنت و فضای مجازی، امکان فروش مانتو به صورت غیر حضوری به وجود آمده است.
یک عمده فروشی مانتو که اهمیت بیشتری به مشتریانش می دهد و همچنین سعی در این دارد که نیاز مشتریان را به خرید حضوری برطرف سازد و وقت و زمان آنها را برای خرید حضوری نگیرد، اقدام به فعالیت برای فروش غیر حضوری خواهد کرد.

البته که فروش حضوری می تواند برای هر دو طرف بهتر باشد و هم فروشنده و هم مشتری می توانند از این خرید سود کنند. اما فروش غیر حضوری هم مزایایی به همراه دارد که اگر مزایای آن نسبت به خرید حضوری بیشتر نباشد، کمتر هم نیست. با خرید غیر حضوری در زمان و انرژی مشتری صرفه جویی خواهد شد و اون نیاز نیست که برای خرید دائما به فروشگاه عمده فروشی مانتو بیاید و به راحتی می تواند محصولات مورد نظر خود را سفارش داده و در هر جا که حضور دارد، آنها را تحویل بگیرد.

بازاریابی در عمده فروشی مانتو

عمده فروشی های مانتوهای زنانه باید بازار کار خود را بشناسند و بدانند که چگونه تبلیغات کنند تا بتوانند مشتریان خود را به دست بیاورند. استفاده از شیوه های جدید بازاریابی مانند دیجیتال مارکتینگ یکی از بهترین شیوه هایی است که یک مدیر عمده فروشی مانتو می تواند از طریق آن مشتریان خود را به دست آورده و به این شیوه به افزایش فروش محصولات خود کمک کند.

فروش مانتو عمده

بازاریابی درست، موجب فروش بیشتر عمده فروشی مانتو خواهد شد

امروزه دیگر شیوه های سنتی بازاریابی آن چنان جواب نمی دهند و برای فروش بهتر، مدیران کسب و کار مجبور هستند که به صورت آنلاین اقدام به تبلیغات کنند که کسی در این راه موفق تر است که زودتر از بقیه این کار را انجام دهد. این مسئله در مورد عمده فروشی های مانتو هم صدق می کند.

اگر مدیر یک عمده فروشی مانتو می خواهد در کسب و کارش موفق شود، باید به تمامی این موارد توجه داشته باشد و برای آنها اهمیت ویژه ای قائل شود تا در نهایت بتواند مشتریان خاص خود را به دست بیاورد و همواره فروش خود را در سطح بالایی نگه دارد.

جدید ترین محصولات مانگوپ

تولیدی عمده مانتو و شومیز مانگوپ

مانتو گل پوشان با نام تجاری مانگوپ، دارای واحد های تولیدی مانتو، شومیز، شلوار زنانه و... اولین سامانه عمده فروشی پوشاک در ایران است که افتخار حضور بیش از ۳ دهه فعالیت در صنعت تولید پوشاک ایران را در کارنامه خود دارد شما کاربران گرامی می توانید جهت مشاهده و خرید محصولات عمده مانگوپ وارد لینک زیر شوید:

فروشگاه تولیدی مانگوپ
اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *