تاریخ امروزپنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403
فروشگاه مانتو عمده مانگوپ

معرفی مراکز عمده فروشی مانتو در تهران

اگر شما فروشگاه مانتو فروشی دارید یا قصد راه اندازی فروشگاه عرضه مانتو را دارید، قطعا میدانید که پیدا کردن تولیدی مانتو که هم محصولات با کیفیت هم تنوع بالای مدل و هم قیمت های مناسب داشته باشد کمی سخت و دشوار است. این دسترسی سخت تر هم میشود اگر فروشگاه شما در شهرهای مختلف ایران به جز تهران باشد، چرا که اکثر تولیدی های مانتو و دفاتر پخش عمده مانتو در تهران متمرکز هستند.
در این مقاله سعی میکنیم مناطق و مراکز پخش عمده مانتو در تهران را به شما معرفی کنیم که بیشترین تراکم تولیدی مانتو ، دفاتر پخش عمده مانتو و عامران عمده فروشی مانتو در آن ها متمرکز هستند و در این میان حتما میتوانید تولیدی مانتو یا تولیدی های مورد نظر و نیاز خود را بیابید.
اگر در جستجوی عباراتی مانند تولیدی مانتو در تهران ، فروش عمده مانتو در تهران ، عمده فروشی مانتو در تهران ، تولیدی مانتو در هفت تیر ، فروش عمده مانتو در بازار تهران ، تولیدی مانتو ارزان در تهران و … هستید به شما پیشنهاد میکنیم تا پایان این مقاله با ما باشید.

تولیدی مانتو و پخش عمده مانتو در هفت تیر تهران

شاید اولین منطقه ای که بتوان به عنوان قطب عمده فروشی مانتو در تهران معرفی کرد، بی شک میدان هفت تیر تهران باشد.
اما زمانی که به این منطقه سر میزنید در نگاه اول اکثر فروشگاه ها به صورت تک فروشی فعالیت میکنند، اما ما به شما کمک میکنیم تا به بورس عمده فروشان مانتو برسید.
برای شروع به ضلع شمال شرقی میدان می‌رویم و اولین ساختمان عرضه و پخش عمده مانتو که به شما معرفی میکنیم مجتمع هفت تیر نام دارد که دقیقا مجاور فروشگاه زنجیره ای یاس قرار گرفته است.

مانتو عمده 7 تیر تهران

برای رفتن به مجتمع بعدی، به چند کوچه پایینتر در همین ضلع از میدان می‌رویم و دومین مجتمع عرضه و پخش عمده مانتو که به شما معرفی میکنیم به نام ساختمان سبز معروف است که در کوچه موسوی یا ( بختیار سابق ) قرار دارد.

مجتمع بعدی یا بهتر است بگوییم سورپرایز بعدی تقریبا ۵۰۰ متر با شما فاصله دارد.
به طرف ضلع جنوبی میدان هفت تیر یا همان ابتدای مفتح جنوبی می‌رویم.
کوچه ای به نام (جار) جاییست که شما را شگفت زده میکند چرا که جمعیت کثیری از عمده فروشی های مانتو در تهران در آن جمع شده اند و مجتمع مادر یکی از ساختمان های این کوچه است که شاید بتواند تمام نیاز های شما را برآورده سازد.

طبقه همکف این مجتمع‌ از چندین فروشگاه عمده فروشی مانتو تشکیل شده است که اگر نظر شما را جلب نکرد میتوانید به طبقات این مجتمع مراجعه کنید.
ساختمان مادر از دو بلوک A و B تشکیل شده است که در هر بلوک تعداد بسیار زیادی دفاتر پخش عمده مانتو وجود دارد.

مرکز خرید مادر تهران

داخل کوچه جار ساختمان های زیادی وجود دارد که در آنها واحد های تولیدی مانتو و دفاتر پخش عمده مانتو فعال هستند که معرفی تک تک آنها به صورت اجمالی در این مقاله امکان پذیر نیست و سعی میکنیم مراکز مهم با تراکم بالای عمده فروشان مانتو را به اطلاع شما برسانیم.

خب، به سراغ مرکز بعدی میرویم که فاصله ی زیادی با این کوچه ندارد و درست رو به روی کوچه جار واقع شده است یعنی کوچه (رضوی)

نیازی به توضیح نیست و فقط کافیست وارد این کوچه شوید تا به معنای واقعی احساس کنید زده اید وسط خال.
در ادامه عکس هایی از ساختمان های عمده فروشی مانتو در کوچه رضوی را مشاهده می‌نمایید.

مجتمع همراه، نام ساختمانی در کوچه همراه است که فقط یک کوچه با کوچه رضوی فاصله دارد و احتمالا میتوانید در این ساختمان تولید کنندگان تراز یک با محصولاتی عالی را بیابید.

منطقه بعدی و مراکز خرید بعدی که خدمت شما معرفی میگردد، فاصله ی آنچنان دوری با هفت تیر ندارد و با مترو یا تاکسی میتوانید به راحتی به آنجا بروید

خیابان جمهوری _ تقاطع ولیعصر – چهارراه امیر اکرم

در خیابان جمهوری و در محدوده تقاطع خیابان ولیعصر فروشگاه ها و مجتمع های تجاری متعددی مخصوص عمده فروشان پوشاک وجود دارد که بسیاری از نیازهای فروشگاه شما را میتواند با اجناس گوناگون و رنگارنگ خود تأمین کند.

ولی از آنجا که ما در این مقاله قصد معرفی تولیدی های مانتو و عمده فروشی های مانتو در تهران را داریم، صرفا به صورت اختصاصی مراکز عمده فروشی مانتو در تهران را معرفی میکنیم.

مجتمع نگین امیر اکرم مرکز پخش مانتو عمده

بعد از ورود به خیابان ولیعصر به سمت شمال، چندین متر پایین تر از خیابان نوفل لوشاتو، مجتمع عظیم زرد رنگی را خواهید دید که هم از ساختار این ساختمان و هم از فروشگاه های عمده فروشی مانتو در این مجتمع لذت خواهید برد. در یک کلام؛ مجتمعی زیبا، منظم، با فروشگاه های عالی

مجتمع تجاری امیر اکرم تهران

پاساژ کاشانی مرکز تولید و پخش عمده مانتو

شاید این اسم به گوش شما خورده باشد، شاید مشتری پر و پا قرص عمده فروشی های مانتو در این مجتمع باشید و شاید هم هیچ آشنایی با این مجتمع نداشته باشید که در هر صورت باید گفت قدیمی ترین مرکز تولید و پخش عمده مانتو در تهران قطعا این مجتمع است که در خیابان جمهوری، تقاطع خیابان ولیعصر، چهار راه امیر اکرم واقع گردیده.

پاساژ کاشانی مرکز تولید و پخش عمده مانتو

پاساژ سیمرغ مجتمع تولید و پخش عمده مانتو

کمی بالاتر از پاساژ کاشانی و رو به روی آن، مجتمع دیگری قرار دارد به نام سیمرغ که از این ساختمان هم میتوان به عنوان ساختمان های قدمت دار و فعال این صنف نام برد.

پاساژ سیمرغ مجتمع تولید و پخش عمده مانتو

ساختمان ها، پاساژ ها و فروشگاه های زیادی در این منطقه وجود دارد که با کمی بالا و پایین کردن میتوانید به خیلی از تولید کنندگان مانتو دسترسی پیدا کنید.

و اما …

منطقه بعدی جاییست که هر فروشگاه داری اول و آخر باید به آنجا برود

بازار بزرگ تهران_بزرگترین بورس عمده فروشان پوشاک

مهم نیست که از کجا وارد این منطقه عظیم و جذاب می‌شوید

از شرق از غرب، از جنوب از شمال

از هر نقطه ای که وارد بازار شوید، در بین کوچه ها و دالان های پر پیچ و خمی که طی میکنید، به هر حال ردی از عمده فروشان پوشاک را خواهید دید.

اگر به دنبال عمده فروشان پوشاک مردانه هستید، راسته مسگر ها و چهارسوق کوچک مقصد شماست

اگر به دنبال عمده فروشان لباس زیر مردانه، زنانه و بچه گانه هستید، بازار آل یاسین و بازار عباس آباد مقصد شماست

اگر به دنبال پوشاک بچه گانه هستید، مستقیم به کوچه مهدوی در بازار عباس آباد بروید

و برای رسیدن به عمده فروشی های مانتو در بازار تهران، خودتان را به بازار عباس آباد، کوچه حمام چال، مجتمع تجاری پارسیان برسانید که به بزرگترین مجتمع پخش عمده مانتو در ایران تبدیل شده است.

مجتمع های متعددی در اطراف این مجتمع قرار دارد که عمده فروشان مانتو در آنها فعالیت میکنند، مانند سرای ملی، سرای ملل، سرای میلاد نور، سرای قشم، پاساژ صداقت، پاساژ سلیقه و …

ولی اگر بخواهیم جان کلام را بگوییم، جمع تمام عمده فروشان مانتو از هفت تیر و عمده فروشان مانتو از سه راه جمهوری را میتوانید در این مجتمع عظیم (پارسیان) بیابید. در طبقه سوم این مجتمع, دفتر پخش مرکزی مانتو گل پوشان که همه با نام تجاری مانگوپ | MANGOP آن را میشناسند واقع گردیده است.

 

فروشگاه مانتو عمده مانگوپ

مانگوپ | MANGOP یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان مانتو در ایران می‌باشد که فعالیت خود را از سال ۱۳۶۶ در تهران آغاز و در سال ۱۳۹۶ همزمان با سی امین سالگرد مجموعه، با توجه به گسترش روزافزون فضای اینترنتی و استقبال کاربران ایرانی از این بستر، اقدام به تغییر رویکرد در فروش خود از تجارت سنتی به تجارت الکترونیک کرد و با راه اندازی سامانه تخصصی معرفی و پخش عمده محصولات خود، به عنوان اولین استارت آپ عمده فروشی مانتو در ایران، مسیر تازه ای را در این صنف سنتی ایجاد کرد.

مانتو عمده مانگوپ - بازار مانتو فروشان تهران

شما مخاطبان گرامی میتوانید با مراجعه به قسمت (محصولات مانتو عمده) در منوی همین سایت، محصولات مانگوپ را ببینید، مشخصات هر کالا را مطالعه نمایید و در صورت پسند، سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن در هر کجای ایران که هستید، در فروشگاه خود تحویل بگیرید.

جهت خرید محصولات مانتو عمده مانگوپ میتواید به صفحه محصولات مانتو عمده مانگوپ مراجعه کنید.

جدید ترین محصولات مانگوپ

تولیدی عمده مانتو و شومیز مانگوپ

مانتو گل پوشان با نام تجاری مانگوپ، دارای واحد های تولیدی مانتو، شومیز، شلوار زنانه و... اولین سامانه عمده فروشی پوشاک در ایران است که افتخار حضور بیش از ۳ دهه فعالیت در صنعت تولید پوشاک ایران را در کارنامه خود دارد شما کاربران گرامی می توانید جهت مشاهده و خرید محصولات عمده مانگوپ وارد لینک زیر شوید:

فروشگاه تولیدی مانگوپ
اشتراک‌گذاری

7 نظر

  1. اکرم ذاکر پاسخ

    سلام این همه توضیحات و تعریف رو خوندم اما ادرس سایتی .پیج یا …که بتونم اینتر نتی کارها رو ببینم و خرید کنم نیست !
    حتی یه شماره تماسم نذاشتین!

    1. تیم تحریریه نویسنده پاسخ

      سلام و احترام
      در بخش منو همین سایت گزینه (محصولات مانتو عمده) وجود دارد که در پاراگراف پایانی متن هم ذکر شده. آدرس سایت نیز جهت مشاهده محصولات: mangop.ir و همچنین کانال تلگرامی ما mangop@ می باشد.

  2. مهدیه رضایی پاسخ

    وقت بخیر
    من برای کارم دنبال تولیدی مانتو هستم
    که دوخت تمیز داشته باشن و منصف باشن
    میتونین راهنماییم کنین؟

    1. تیم تحریریه نویسنده پاسخ

      سلام و احترام، مجموعه مانگوپ تولیدی باکیفیت مانتو است که میتوانید محصولات ما را در آدرس mangop.ir مشاهده فرمایید.

  3. طیبه محسنی پاسخ

    مرکز خرید المهدی ۴ داخل بازار بزرگ هم برای پخش مانتو جدید باز شده قیمتها و مدلهای خوبی داره تقریبا نزدیک پارسیانه ولی نوساز اما واقعا محصولات مانگوپ یه چیز دیگه س

  4. مرادی پاسخ

    سلام وقت شمابه خیرمن دنبال جایی میگردم که مانتوسنتی داشته باشه میتونید جایی رومعرفی کنیدباتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *