تاریخ امروزسه شنبه , 4 اردیبهشت 1403

چرا خرید مانتو عمده به نفع شماست؟

هنگامی که یک تجارت خرده فروشی مانتو را آغاز می‌کنید، اولین و شاید مهمترین عنصر برای موفقیت، پیدا کردن جایی است که میخواهید مانتو‌های خود را از آنجا خریداری کنید. اگر قبلاً با عمده فروشی مانتو کار نکرده اید، شروع کار می تواند کمی گیج کننده باشد. برای اینکه روند فرسودگی کمتری داشته باشد،  باید چند نکته را به خاطر بسپارید.

فروشگاه‌های مانتو عمده، شریک شما هستند

هنگامی که یک تجارت خرده فروشی مانتو را آغاز می‌کنید، اولین و شاید مهمترین عنصر برای موفقیت، پیدا کردن جایی است که میخواهید مانتو‌های خود را از آنجا خریداری کنید. حتما شما هم متوجه هستید، که اکثر فروشگاه‌های مانتو و رقبای شما، کالا‌ها را خودشان تولید نمی‌کنند. بنابراین آن‌ها محصولات خود را از کجا خریداری می‌کنند؟ اینجاست که عمده فروشان مانتو وارد میشوند. عمده فروشان مانتو، نه تنها کالا‌های خود را برای فروش در اختیار شما قرار می‌دهند، بلکه در یک معامله برد-برد انعطاف پذیری بالایی برای حمایت از کسب و کار شما دارند. این امر می‌تواند آن‌ها را به یک شریک واقعی برای موفقیت شما تبدیل کند.

معنای واقعی خرید عمده مانتو چیست؟

خرید خرده فروشی و عمده فروشی مانتو، دو چیز کاملا متفاوت هستند. وقتی کالایی را از عمده فروشی و تولید کننده خریداری می‌کنید، واسطه‌ای که دلیل افزایش نا متعارف قیمت هاست، از بین می‌رود. خرید از تولیدی‌ها، معمولا به صورت عمده انجام می‌شود و دقیقا به همین دلیل شما فرصت دارید تا تخفیف مناسبی روی مانتو‌ها بگیرید و همین اول کار سود مناسبی را از آن خود کنید. سپس می‌توانید مانتو‌های خریداری شده را در فروشگاه یا سایت خود و با قیمتی به مراتب بالاتر به فروش برسانید. به این قیمت بالاتر، قیمت خرده فروشی گفته می‌شود، و همان هزینه ایست که مشتری هنگام خرید مانتو پرداخت می‌کند. البته قیمت هایی که شما به مشتریان خود ارائه می‌دهید باید با بازار مانتویی که در آن کار می‌کنید مطابقت داشته باشد. در غیر اینصورت خطر از دست دادن مشتریان شما را تهدید خواهد کرد. چرا که خرید از یک سایت یا فروشگاه مشابه شما، برای خریداران کار آسانی به نظر میرسد. قیمت گذاری مناسب یکی از راه هایی است که می‌تواند شما را در بازار نگه دارد و به این ترتیب وفاداری مشتریان خود را حفظ کنید.

حداقل سفارش مانتو عمده چیست؟

همانگونه که قیمت گذاری یکی از شروط خرده فروشی محسوب می‌شود، در کار عمده فروشی مانتو هم یکی از موارد مهم به شمار می‌رود. اما تفاوت هایی در این دو مورد وجود دارد. بسیاری از عمده فروشان از جمله فروشگاه مانگوپ، معیاری به نام حداقل سفارش را قبل از اینکه بخواهید خریدی انجام دهید، در برنامه قیمت گذاری خود لحاظ می‌کنند. حداقل سفارش، در واقع کمترین میزانی از محصولات یک فروشگاه یا تولیدی عمده مانتو است، که خرده فروشان و دارندگان فروشگاه‌ها یا سایت‌های فروش مانتو، می‌توانند از فروشگاه‌های عمده سفارش دهند. این امر به عمده فروشان اجازه می‌دهد تا اهداف درآمد و سودآوری خود را مورد بررسی قرار دهند. علاوه بر این یکی از عوامل کاهش قیمت‌های مانتو و کمک به افزایش سود خرده فروشان است.

فروش مانتو عمده

نحوه پیدا کردن فروشندگان مانتو عمده

شاید در ابتدای امر، پیدا کردن تامین کنندگان عمده فروشی مانتو، کاری دشوار به نظر برسد. اما اگر بدانید باید به کجا نگاه کنید، کار‌ها کمی آسان‌تر میشوند. اگر از اتفاقاتی که برای سایر رقبای شما افتاده است مطلع باشید، می‌توانید کار‌ها را به درستی پیش ببرید. رسانه‌های اجتماعی، به شرطی که به درستی از آن‌ها استفاده کنید، راهی مناسب برای دیدار با صاحبان مشاغل و همکاران است. همچنین به دنبال نمایشگاه‌های تجاری مانتو یا رویداد‌های مرتبط با این صنعت باشید. بازدید از سایت‌های مختلف و ارتباط با آن‌ها یکی از عوامل پیدا کردن یک عمده فروشی خوب است. هرچند با وجود تمام پیشرفت‌های رسانه‌ای و تبلیغات، باز هم همپوشانی هایی از طرف رقبا وجود دارد. چرا که آن‌ها دوست ندارند یک منبع خوب را با دیگران شریک شوند. به همین دلیل نیاز دارید کمی باهوش‌تر عمل و ارتباطات خود را گسترده‌تر کنید.

هنگام تصمیم گیری در مورد عمده فروشان مانتو برای کار با آنها، بهترین منافع کسب و کار خود را در ذهنتان نگه دارید. این یک رابطه است و انتخاب نادرست می تواند به طور بالقوه به شما آسیب برساند. عمده فروشان مانتو می توانند به همان اندازه خرده فروشان متنوع و تخصصی باشند، بنابراین انتخاب عمده فروشان برای کار با آنها یک مسئولیت بزرگ است. اگر قبلاً با عمده فروشی مانتو کار نکرده اید، شروع کار می تواند کمی گیج کننده باشد. برای اینکه روند فرسودگی کمتری داشته باشد، در اینجا باید چند نکته را در هنگام انتخاب عمده فروش مانتو و برای کار با آنها را به خاطر بسپارید:

  1. قیمت خرید عمده مانتو را در نظر بگیرید

کالایی که از عمده فروشان مانتو میخرید، همان چیزی است که پول را به تجارت شما می آورد. این بدان معناست که پولی که برای به دست آوردن کالا هزینه می کنید به تعیین میزان سود شما هنگام فروش آن کمک می کند. در هنگام انتخاب تأمین کننده، اطمینان حاصل کنید که می توانید قیمتی را بدست آورید که به شما امکان می دهد به حاشیه سود مورد نظر خود برسید.

  1. با فروشندگان مانتو عمده قابل اطمینان کار کنید

احتمالاً این امر واضح به نظر می رسد، اما مهم است که نباید با افرادی کار کنید که نمی توانید به آنها اعتماد کنید. عمده فروشان مانتویی که کالاها را دیر تحویل می دهند و همواره یا به طور متناوب کالاهای آسیب دیده را ارسال می‌کنند، برای تجارت مناسب نیستند.

  1. خدمات مشتریان عمده فروشی مانتو را در نظر بگیرید

اطمینان حاصل کنید، شرکتی که با آن کار می‌کنید دارای تیم خدمات قابل اعتمادی باشد تا در صورت نیاز بتوانند جوابگوی شما و مشتری‌های شما باشند. گاهی لازم است در اسرع وقت پاسخگوی نیاز‌های شما باشند تا مشتریان اصلی خود را از دست ندهید. نحوه و زمان ارسال مانتو‌ها بسیار مهم هستند. استفاده درست از زمان، یکی از مهمترین شروط باقی ماندن در این حرفه است. همچنین تیم خدمات فروشگاه‌های عمده مانتو باید از دانش لازم در مورد محصولات خود بهره مند باشند. نوع پارچه یا دوخت یک مانتو، معمولا چیزی بدیهی به شمار می‌رود که خودتان از پس پاسخگویی به آن‌ها بر می آیید، اما گاهی مشتری سوالاتی در مورد یک مانتو خاص دارد که تنها تولیدکننده یا افراد مرتبط با آن می‌توانند پاسخگو باشند. پس لازم است همیشه در دسترس و اطلاعات کافی در این موارد را داشته باشند.

جدید ترین محصولات مانگوپ

تولیدی عمده مانتو و شومیز مانگوپ

مانتو گل پوشان با نام تجاری مانگوپ، دارای واحد های تولیدی مانتو، شومیز، شلوار زنانه و... اولین سامانه عمده فروشی پوشاک در ایران است که افتخار حضور بیش از ۳ دهه فعالیت در صنعت تولید پوشاک ایران را در کارنامه خود دارد شما کاربران گرامی می توانید جهت مشاهده و خرید محصولات عمده مانگوپ وارد لینک زیر شوید:

فروشگاه تولیدی مانگوپ
اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *