تاریخ امروزجمعه , 31 فروردین 1403

6 روش برای اصلاح و افزایش فروش مانتو

در حالی که تا چند وقت پیش، فروش و سود خوبی از تجارت مانتو‌های خود داشتید، احساس می‌کنید اخیرا روند فروش شما کند شده است؟ شاید کاری هست که شما باید انجام بدهید یا حتی انجام ندهید تا اوضاع درست شود. واقعیت این است که امکان دارد شما سهوا باعث شوید تا مشتریان دیگر به مغازه یا سایت شما جهت خرید مانتو مراجعه نکنند.

چرا فروش مانتوهایتان کمتر شده است؟

در حالی که تا چند وقت پیش، فروش و سود خوبی از تجارت مانتو‌های خود داشتید، احساس می‌کنید اخیرا روند فروش شما کند شده است. شما در حال تفکر روی این موضوع هستید تا راه حلی برای آن پیدا کنید. آیا می‌توانید اقتصاد جامعه را دلیل آن بدانید؟ البته که بی تاثیر نیست! اما شاید کاری هست که شما باید انجام بدهید یا حتی انجام ندهید تا اوضاع درست شود. واقعیت این است که امکان دارد شما سهوا باعث شوید تا مشتریان دیگر به مغازه یا سایت شما جهت خرید مانتو مراجعه نکنند. در اینجا سعی می‌کنیم به مواردی اشاره کنیم که با اصلاح آن‌ها تغییرات باور نکردنی در کسب و کارتان ایجاد می‌شود.

  1. خدمات مشتریان ناامید کننده است

اگر به طور مداوم در فروشگاه خود حضور ندارید، برداشت درستی از تجربه خرید مشتریان خود نخواهید داشت. یک فروشنده کم حوصله یا کم حواس کافی است، تا مشتری همیشگی‌تان دیگر از شما خرید نکند. پس اول از همه، سعی کنید خودتان یا یک فرد آگاه و دلسوز به طور مداوم در فروشگاه حضور داشته باشد. اگر یکی از مشتریان از یک تجربه خاص شکایت دارد، برای رسیدگی کامل به داستان او زمان بگذارید. به خصوص اگر همین حرف‌ها را بار ها، مثلا در مورد صندوقدار یا یکی از فروشنده‌های مشخص شنیده اید. پس باید مشکل را برطرف کنید. سپس دوباره برگردید و از مشتری عذرخواهی کنید و آن‌ها را به یک پیشنهاد ویژه یا کارت تخفیف، دعوت کنید.

  1. ست مانتو‌ها کامل نیست

اگر هر بار که یک مشتری از فروشگاه یا سایت شما بازدید می‌کند، متوجه شود که یک مانتوی خاص را در قفسه ندارید، فکر می‌کنید باز هم برای خرید باز خواهد گشت؟ او به دنبال رقبای شما می‌رود که هر چه را لازم دارد در انبار داشته باشند. دلیلی ندارد اگر کسب و کار خود را به صورت هوشمند اداره می‌کنید، یک محصول را از دست بدهید. اگر واقعا توانایی تهیه یک مانتوی خاص را، به هر دلیل ندارید، سعی کنید مطمئن شوید رقبای شما هم مانند آن را در فروشگاه خود ندارند. سپس اطلاعات مشتری را ثبت کنید تا در صورت موجود شدن مانتو، از طریق ایمیل یا یک پیامک ساده به او اطلاع رسانی شود. در صورت امکان، برای تشکر از انتظار مشتری، تخفیف ویژه‌ای برای او در نظر بگیرید. فقط این گونه ممکن است مشتری را برای خود حفظ کنید.

  1. قیمت مانتو های شما زیاد است

کاملا موافقم که سود فروش مانتو ممکن است نسبت به زحمت و هزینه‌های موجود، بسیار اندک باشد. این سود احتمالا هنگام فروش اینترنتی ناچیزتر هم خواهد شد. اما لازم است توجه داشته باشید، رقبای شما می‌توانند اجناسی مشابه مانتو‌های شما را در فروشگاه خود داشته باشند. درست است که شما نمیخواهید مسابقه ارزانترین مانتو را در سطح شهر برگزار کنید، بلکه لازم است تعادل را در قیمت گذاری با رقبا حفظ کنید. اما چرا یک خریدار زمانی که می‌تواند همان مانتو را از رقیب شما بخرد، باید به سایت یا فروشگاه شما بیاید؟ اینجاست که خلاقیت شما وارد بازی می‌شود. لازم است یک برنامه وفاداری قوی داشته باشید تا مشتری را به سمت خود جلب کنید. تخفیف‌ها و هدایایی که به خریداران خود ارائه می‌دهید، در یک رقابت پایاپای حرف اصلی را میزنند. البته ممکن است برخورد و فروشگاه شما طوری مشتری را به سمت خود بکشد، که او تنها برای اینکه از شما خرید کند، به راحتی از کنار مغازه‌ها و سایت‌های دیگر بگذرد.

  1. مشتری احساس می‌کند اهمیتی ندارد

اگر بعد از اینکه مشتری از شما خرید کرد، او را به حال خودش رها کنید، ممکن است احساس ناامیدی بکند. نکته اصلی بازگشت مشتری، گسترش روابط با آن‌ها در خارج از فروشگاه است. نیازی نیست که هر روز به او زنگ بزنید یا برایش پیامک و ایمیل ارسال کنید. اما استفاده از یک سامانه ارسال پیامک یا ایمیل خودکار، برای پیگیری یا بازخورد خرید، می‌تواند حس اهمیت داشتن را در مشتری به وجود آورد. او مطمئن می‌شود هدف شما تنها فروش مانتو به او نبوده است، بلکه برای نظرات و خرید او ارزش قائل هستید.

افزایش فروش مانتو عمده

  1. روند پاسخ دهی، کند است

ما در عصری زندگی می‌کنیم که سایت‌ها و فروشنده‌های مانتو می‌توانند از طریق ایمیل، رسانه‌های اجتماعی، تلفن و پیامک به درخواست مشتریان پاسخ بدهند. با این حال میانگین زمان این پاسخ دهی، چیزی در حدود 12 ساعت است. درک کنید که مشتریان شما انتظار جواب سریع تری را دارند و اگر نتوانید آن را برآورده کنید، ممکن است به طور کلی کسب و کارتان را از دست بدهید. سعی کنید تیم خدمات خود را جمع کنید. احتمالا به دلیل مشغله زیاد، خودتان نمی‌توانید به طور همیشگی پاسخگوی نیاز مشتریان باشید. بنابراین برای استخدام یک فرد آموزش دیده، جهت خدمات اختصاصی به مشتریان سرمایه گذاری کنید. به هر اندازه که می‌توانید از رسانه‌های اجتماعی برای این امر کمک بگیرید اما توجه کنید جواب دادن در شب، به کسی که در طول روز سوالاتی داشته، فایده چندانی ندارد. پس از زمان، بهترین استفاده را ببرید.

  1. در فروش مانتو به روز نیستید

در صنعت گسترده مد و لباس، که مانتو هم یکی از زیر شاخه‌های آن محسوب می‌شود، هر روزه شاهد پیشرفت و به روز رسانی محصولات هستیم. البته که بسیاری از مانتو‌های مدل قدیمی محبوبیت خود را حفظ می‌کنند و همیشه جزو پرفروش ترین‌ها هستند، اما نمی‌توان به سادگی از کنار مد و محصولات به روز شده گذشت. لازم است همیشه در صدر صنعت خود باشید و مطمئن شوید مطلوب‌ترین و تازه ترین‌ها را برای ارائه به مشتریان خودتان دارید. آنچه تا دیروز بهترین بود، ممکن است امروز چندان به کار نیاید و منسوخ شده باشد. بنابراین مرتبا به دنبال جدید‌ترین و بهترین‌ها باشید، تا مشتریان خود را از دست ندهید.

همیشه در صدر صنعت خود باشید.

نکته اصلی، درک آن چیزی است که باعث عدم رضایت خریداران شما و جلوگیری از بازگشت مجدد آن‌ها برای خرید می‌شود. توجه به رفتار و خواسته‌های مشتری اولین اصل موفقیت است. با آن‌ها صحبت کنید و فروشگاه یا سایت خود را از نقطه نظر سیستم فروش و ارتباط با مشتری، با دقت زیر نظر قرار دهید تا فروش مانتو‌های خودتان را، به بهترین شکل انجام دهید.

جدید ترین محصولات مانگوپ

تولیدی عمده مانتو و شومیز مانگوپ

مانتو گل پوشان با نام تجاری مانگوپ، دارای واحد های تولیدی مانتو، شومیز، شلوار زنانه و... اولین سامانه عمده فروشی پوشاک در ایران است که افتخار حضور بیش از ۳ دهه فعالیت در صنعت تولید پوشاک ایران را در کارنامه خود دارد شما کاربران گرامی می توانید جهت مشاهده و خرید محصولات عمده مانگوپ وارد لینک زیر شوید:

فروشگاه تولیدی مانگوپ
اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *