تاریخ امروزجمعه , 31 فروردین 1403

چگونه از رقبا در فروش پیراهن زنانه عمده، گزینه برتر را انتخاب کنیم؟

همه ما کلمه عمده فروشی یا تک فروشی را شنیده ایم در مقاله امروز در زمینه پیراهن زنانه عمده که برای خرید مغازه داران در سراسر ایران دغدغه بزرگی است بحث خواهیم کرد تا مغازه داران بتوانند با هزینه کردن درست در راستای موازین اقتصادی خود قدرتمندانه عمل کنند و هزینه های خود را به حداقل برسانند.

امروزه با بالا رفتن هزینه های زندگی مردم و تغییر نکردن حقوق و درآمد انسان ها همگام با هزینه ها، قدرت خرید مردم کمی پایین تر آمده است. پس مغازه داران باید چه کنند؟ بهترین جواب این است که از عمده فروشی هایی خرید کنند که هم کیفیت و هم هزینه و هم برندینگ را در اجناس خود لحاظ کرده باشند و قدرت خرید مردم را نیز در نظر گرفته باشند، در این صورت مغازه دار یا حتی سرمایه گذار میتواند با همگام سازی هزینه ها، درآمد مغازه خود را کنترل کند و به بهترین نحو ممکن از شرایط فعلی اقتصادی جان سالم به در ببرد.

مد و فشن و لباس بانوان

در هر فرهنگی و یا در هر کشوری که زندگی کنید خواهید دید که آراستگی و شیک پوشی همواره یکی از اولویت های انسان ها به خصوص بانوان است زیرا بانوان در زمینه مد هم فعال تر هستند نسبت به آقایان و هم عموما اطلاعات بهتری از دنیای مد دارند. اما ایران عزیزمان از این قاعده مستثنی نیست و در زمینه مد پیشینه طولانی و حرفی برای گفتن دارد.

ایرانیان از دیرباز با داشتن فرهنگ و تمدن آریایی اثبات کردند در همه زمینه ها پیشتاز و یکه تاز بوده اند، در زمینه پوشاک هم این ویژگی مشاهده میشود. اصالت موجود در لباس بانوان گواه این متن است چرا که بانوان با انواع مختلف از  لباس ها و پوشش ها در جامعه امروزی بیشتر از آقایان

در ارتباط هستند، مثلا برای بالا پوش میتوانند گاهی از تیشرت گاهی شومیز گاهی پیراهن و گاهی مانتو استفاده کنند که هر کدام انواع خاصی دارند و به زیر عنوان های مخصوص به خود تقسیم بندی میشود.

خرید لباس، جزئی از زندگی روزمره بانوان ایرانی است

خرید کردن یکی از راهکارهای تخلیه عواطف و احساسات بد به شمار می رود گاهی هم خرید می کنیم چون نیاز به آن وسیله داریم اما در بیشتر مواقع برای دلمان خرید میکنیم تا احساس بهتری داشته باشیم یا اعتماد به نفس خود را افزایش دهیم ولی در همه این ها که گفته شد اهمیت دادن به خود و اطرافیان خود را میبینیم که امری بسیار پسندیده خواهد بود و در دین اسلام هم به پاکیزگی و زیبا پوشی اشاره های بیشماری شده است.

خرید پیراهن زنانه

انواع لباس های مورد نیاز یک بانو

لباس ها از لحاظ دیده شدن به دو دسته تقسیم میشوند: لباس های قابل رویت و لباس های غیر قابل رویت. امروز در این مقاله به لباس های قابل رویت و به صورت خصوصی به پیراهن زنانه عمده می پردازیم.

بالا پوش ها: مانند پیراهن یا کت و جلیقه یا  شومیز و مانتو یا تیشرت، هودی و غیره هستند. از این تن پوش ها بسته به سلیقه، هر فرد آن ها را خریداری میکند و مورد استفاده قرار میدهد. توجه داشته باشید که بسته به نوع موقعیت مورد استفاده ممکن است هرکدام به صورت مجلسی یا معمولی هم دیده شود.

شلوار ها: شلوار انواع و اقسام متفاوتی دارد که معمولا با نام جنس آنان را می شناسیم برای مثال کتان_ لی یا پارچه ایی و… که باز هم بسته به نوع کاربردی که شما انتظار دارید و سلیقه فردی می توانید آنها را خریداری کنید.

سرپوش: از این مورد با نام روسری یا چارقد هم استفاده میشود. از قدیم تا به حال بانوان ایرانی برای حفظ حجاب خود در برابر نامحرم ها از سرپوش یا روسری استفاده میکردند که در انواع و اقسام متفاوت چه از لحاظ برند و طرح و جنس در بازار دیده میشود.

اکسسوری ها و کفش و کیف: یکی از مواردی که بانوان به آن ها بسیار علاقه دارند کیف و کفش و اکسسوری است، که میتوانند با سلیقه خود برای کامل کردن ژورنال مدلینگ خود از آنها استفاده های مثبت ببرند.

مثل انواع ساعت های مچی یا کفش های مختلف با جنس های متفاوت، زیورآلات، کیف ها که می توانند با کفش و لباس خود آن ها را ست کرده و موارد بسیاری دیگر را میتوان از این دسته ذکر کرد.

عمده فروشی در صنعت پوشاک

در صنعت مد و پوشاک چه مغازه دار وچه عمده فروش زمانی برنده هستند که نیاز مشتری و مصرف کننده را دانسته و نسبت به نیاز مردم تولید پوشاک کنند، البته طراحی های جدید، جنس، رنگ بندی، سایز بندی عوامل بسزایی در عمده فروشی ها هستند. شاید تهیه یکی یکی لباس برای مغازیتان کار جذابی باشد و تنوع مغازه خود را بالا ببرید اما به عبارتی مغازه خود را نامرتب جلوه خواهید داد و اگر مشتری از یک طرح خوشش آمده باشد ولی سایز مرتبط را نداشته باشید قطعا بدون خرید کردن از مغازه شما خارج خواهد شد. پس اجناس مغازه خود را کامل کنید چه از لحاظ اندازه و چه از نظر طرح و رنگبندی، این امکان به وجود نخواهد آمد مگر به وسیله عمده فروشی ها که کار را برای مغازه داران در این صنعت آسان تر کرده اند.

پیراهن زنانه عمده یا تک مسئله این است!

همان طور که در پاراگراف های بالا به آن اشاره کردیم مغازه داران عزیز برای آن که بتوانند هزینه های اضافی خود را کاهش دهند تا سود دهی بالایی داشته باشند باید از عمده فروشی جنس های مد نظر خود را خریداری کنند.

جایگاه پیراهن زنانه عمده در مغازه ها

پیراهن زنانه همیشه یکی از انتخابات برتر و عالی هر بانوی ایرانی بوده است و اگر کمد یک بانو را مشاهده کنید امکان ندارد چند عدد از این پیراهن ها درون آن نباشند. پیراهن به دلیلی راحتی و زیبایی خیره کننده در انواع بالاپوش ها از جایگاه بسیار مهمی برخوردار است و معمولا طرفداران زیادی در اقصی نقاط دنیا دارد. بسته به جایگاهی که میخواهید پیراهن خود را انتخاب کنید باید مدل آن را هم بپسندید و برگزینید، برای مثال در مهمانی های مجلسی و شبانه از پیراهن های شبانه، عمده مردم استفاده میکنند پس مغازه دار باید با تعیین نوع کاربری مغازه خود و نوع خریدارانی که دارد بسنجد و پیراهن مورد نظر خود را از مغازه های پیراهن زنانه عمده فروشی تهیه کند.

انواع پیراهن عمده زنانه در بازار

پیراهن عمده زنانه ساحلی: با توجه به نزدیک شدن فصل تابستان و گرمایی که هر ساله در همه شهر ها مشاهده میشود پیراهن ساحلی یکی از انتخابات عالی برای هم عمده فروشی ها و هم مغازه داران است. با توجه به این که معمولا پارچه های نخی نسبت به پارچه های مجلسی ارزان تر هستند قیمت این پیراهن ها هم تقریبا مناسب تر است و خریداران زیادی را هم به خود جذب میکند و هم قدرت خرید خریداران در این زمینه بالاتر خواهد بود پس میتوانید با خرید پیراهن ساحلی از سایت های فروش پیراهن عمده زنانه برای مغازه خود، فروش مغازه خود را بالا تر برده و درآمد بیشتری کسب کنید.

پیراهن عمده زنانه مجلسی: این دسته از پیراهن ها از طرفداران بسیار زیادی برخوردار هستند. همه بانوان در جشن های زیادی که هر ساله شرکت میکنند معمولا این پیراهن ها را به تن میکنند. مانند عروسی ها و تولدها و … و یکی از بهترین لباس هایی که میتوانند آنها را برای پوشیدن انتخاب کنند  همین پیراهن های مجلسی هستند، پس مغازه دارانی که دارای کاربری مجلسی هستند باید توجه کنند هم با قیمت مناسب عمده و هم کیفیت پارچه و دوخت عالی از عمده فروشی پیراهن زنانه عمده مجلسی خود را انتخاب کنند.

بهترین مغازه ها و سایت های فروش پیراهن عمده زنانه چه ویژگی دارند؟

یک عمده فروشی زمانی برتر خواهد شد و در دنیای مد که بسیار گسترده است موفق میشود که :

جلب رضایت خریدار یا همان مغازه دار را کرده باشید، به عبارتی مغازه دار برای خرید خود مطمئن بوده و بدون هیچ تردیدی خرید کند. عمده فروشی برتر باید دارای انواع و اقسام متفاوت از لحاظ جنس و رنگ بندی و اندازه و حتی مدلهای متفاوت باشد تا در همه زمان ها با پیشرفت مد بتواند نیاز مشتری و مغازه دار را برطرف کند.

در عمده فروشی باید به جنس پارچه و نوع دوخت توجه ویژه داشت زیرا مغازه دار با خرید عمده مثل خرید پیراهن عمده زنانه تعداد بالایی خریداری کرده است که رضایت مغازه دار در تأیید اجناس مهم است تا مشتری همیشگی عمده فروشی گردد.

پشتیبانی و پیگیری از دیگر عوامل مهمی است که میتوانید در خرید از عمده فروشی به آن توجه کنید تا با خیالی آسوده در زمان درست اجناس درستی را برای شما ارسال کنند. نحوه ارسال و سالم رساندن اجناس بسیار مهم است چون شما جنس های سالم و بدون حتی یک زدگی را برای فروش در مغازه نیاز دارید. 

حال با شناخت نیاز بانوان در زمینه خرید پوشاک و انواع پیراهن ها و بهترین عمده فروشی ها و همینطور پیراهن زنانه عمده و با در دست داشتن این اطلاعات میتوانید برای مغازه خود بهترین خرید را انجام داده و قطعا با اجناس برتری که خرید می کنید در کنار آن با روش های فروش و بازاریابی برتری که یک مغازه دار موفق خواهد داشت میتوانید در صنعت پوشاک شهر خود گامی بلند برداشته و به جایگاه شغلی مرتفعی دست پیدا کنید. یادتان باشد انتخاب اساسی دست مشتری است پس اجناسی که شما برای ویترین مغازه خود انتخاب میکنید در سرآمد فروش سالانه شما بسیار مهم است.

جدید ترین محصولات مانگوپ

تولیدی عمده مانتو و شومیز مانگوپ

مانتو گل پوشان با نام تجاری مانگوپ، دارای واحد های تولیدی مانتو، شومیز، شلوار زنانه و... اولین سامانه عمده فروشی پوشاک در ایران است که افتخار حضور بیش از ۳ دهه فعالیت در صنعت تولید پوشاک ایران را در کارنامه خود دارد شما کاربران گرامی می توانید جهت مشاهده و خرید محصولات عمده مانگوپ وارد لینک زیر شوید:

فروشگاه تولیدی مانگوپ
اشتراک‌گذاری

یک نظر

  1. مصطفی بخشیان پاسخ

    سلام وقتتون بخیر. من مغازه شال و روسری دارم. میخواستم بدونم که ایا شما هم فروش عمده شال و روسری هم دارین یا خیر و سوال دومم اینکه ما که شال و روسری فروشی داریم چه راهکاری دارید واسه خرید عمده فروشی که به سود مغازمون کمک کنه و بیشتر کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *