تاریخ امروزشنبه , 1 اردیبهشت 1403

آشنایی با انواع پارچه مانتویی 2

برخی از انواع پارچه مانتویی برای پوشاک زمستانه و برخی دیگر برای استفاده در فصل تابستان مناسب تر هستند. دقت در انتخاب مانتو با توجه به انواع پارچه مانتویی موجود در بازار یک ضرورت است. خانم هایی که آشنایی خوبی با انواع پارچه مانتویی دارند می توانند مانتو با کیفیت تری را تهیه کنند. در قسمت قبل برخی از انواع پارچه مانتویی معرفی شد ادامه لیست را در این مبحث پی می گیریم.

بخش اول پارچه مانتویی

پارچه تنسل مانتویی

این پارچه مانتویی به صورت ساده و یا ترکیب با طرح های گلدار و حاشیه دار در دوخت مانتوی تابستانه بیشتر به کار می رود. تنسل در بین خریداران به لی کشی یا لی کاغذی هم معروف است و اغلب دختر خانم های شیک پوش از طرفداران مانتوهای تنسل هستند.

پارچه ترگال دانشجویی

یکی از انواع پارچه مانتویی ترگال است که قیمت ارزان و دوام خوبی دارد. مانتو فرم مدارس، دانشگاه ها و ادارات را می توان با استفاده از پارچه ترگال به قیمت مناسبی تهیه کرد. ترگال در دو نوع ساده و طرحدار به فروش می رسد و در دوخت مانتوهای جوان پسند به کار می رود.

پارچه مانتویی ونیز

پارچه ونیز شباهت زیادی به ریون دارد و برای دوخت مانتوی راحتی مناسب تر است. عمده فروشی مانتو ونیز برای جنوب کشور همیشه ارسال بیشتری دارد. پارچه ونیز به صورت تمام کش در دو نوع ساده و طرحدار تولید شده و مناسب مانتوی مجلسی نیست.

پارچه تریکو مانتویی

پارچه های تریکو را اغلب خانم ها به خوبی می شناسند. مصرف کنندگان مانتو تریکو دختران و خانم های جوان تر هستند. پارچه تریکو در دوخت مانتو اسپرت و مانتو فانتزی با ترکیب رنگی مختلف مناسب تر است.

پارچه چرم مانتویی

مانتو چرم در دسته پوشاک لوکس قرار دارد و مناسب مجالس و مهمانی ها می باشد. در بازار پارچه، دو نوع چرم طبیعی و مصنوعی عرضه می شود که قیمت بالاتری از دیگر پارچه ها دارند. پارچه چرم طبیعی بسیار بالاتر از دیگر پارچه های مانتویی به فروش می رسد. اغلب مانتوهای پاییزه و زمستانه شیک با پارچه چرم تولید شده اند.

پارچه پرشیا مانتویی

پرشیا یا پرشیا مکانیک پارچه مانتویی بسیار لختی است که چروک نشده، پرز جمع نمی کند و بدن نما هم نیست. این پارچه مانتویی بیشترین کاربرد را در دوخت مانتوهای ارزان قیمت داشته و بسیار پر طرفدار است.

انواع پارچه مانتویی کدری

خریداران پارچه کدری را با نام پنبه ای می شناسند. این پارچه برای دوخت مانتو راحتی و تابستانی استفاده می شود. پارچه کدری بسیار خنک بوده و در هنگام شستشو دچار آبرفتگی می شود. عمده فروشی مانتو گل پوشان مانگوپ به هیچ عنوان دوخت مانتو اداری و یونیفورم را با استفاده از پارچه کدری پیشنهاد نمی کند.

توجه: طرح های فانتزی، اسپرت و مانتو مجلسی در فروشگاه به روز رسانی شد.

جدید ترین محصولات مانگوپ

تولیدی عمده مانتو و شومیز مانگوپ

مانتو گل پوشان با نام تجاری مانگوپ، دارای واحد های تولیدی مانتو، شومیز، شلوار زنانه و... اولین سامانه عمده فروشی پوشاک در ایران است که افتخار حضور بیش از ۳ دهه فعالیت در صنعت تولید پوشاک ایران را در کارنامه خود دارد شما کاربران گرامی می توانید جهت مشاهده و خرید محصولات عمده مانگوپ وارد لینک زیر شوید:

فروشگاه تولیدی مانگوپ
اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *