تاریخ امروزجمعه , 7 اردیبهشت 1403

با بهترین تولیدی شومیز آشنا شوید

یکی از پرطرفدارترین پوشاک زنانه ، شومیز ها هستند که هم ظرافت زنانه را با خود دارند و هم زیبایی و سادگی منحصر به فردی را. این لباس های زیبا و دوست داشتنی در انواع پارچه ها طراحی و دوخته می شوند. شما می توانید برای خرید به عمده فروشی شومیز و تولیدی شومیز فروشگاه مانگوپ سر بزنید.

شومیز و تولیدی شومیز:

شومیزها معمولا بلوزهایی با جنس پارچه هایی خاص نظیر حریر و وال ها هستند که علاوه بر ظرافت و زیبایی ، نازک و شل در تن می ایستند و زیبایی بصری ان را دو چندان می کنند.
این دست از لباس های زنانه امروزه طرفداران زیادی را پیدا کرده است. در تولیدی شومیز سعی می شود که با استفاده از انواع رنگ ها و مدل های گوناگون، برای همه سلایق شومیز مخصوص را روانه بازار کنند.
شومیز ها به طور کلی دارای الگوی دوخت ساده ای هستند. در حقیقت همان پیراهن های مردانه ساده است که یا به حالت جلوبسته یا جلو دکمه دار، تولید می شوند.
یک تولیدی شومیز موفق به انواع سایزها برای دوخت این نوع لباس ساده زنانه توجه بیشتری می کند. چیزیکه ما در اکثر تصاویر و عکس ها می بینیم ، شومیزهایی است که در بدن بانوان لاغراندام نما و جلوه بیشتری از خود نشان می دهد، اما باید به خاطر سپرد که یک طرح و مدل موفق؛ می تواند برای کسانی که استخوان بندی درشت تر دارند و به نوعی درشت هیکل تر هستند هم زیبایی به همراه بیاورد.

پارچه های مناسب برای دوخت شومیز در تولیدی شومیز:
پارچه هایی با نخ پنبه:
این پارچه ها با الیاف پنبه تولید می شوند و علاوه بر ظرافتی که دارند ، دارای استحکام بالایی نیز هستند.
پارچه های پوپلین: این پارچه ها هم بسیار ظریف هستند و خنک البته کمی نازک و بدن نما هستند و استعداد چروک پذیری هم دارند.
پارچه جین: پارچه ایی محمکم با تراکم بالای بافت  و حالت کج راه که ضخامت بیشتری نسبت به دو دسته قبلی دارد. معمولا برحسب ضخامت نازکتر وضخیم تر وجود دارند و به طور کلی برای هر زمانی مناسب اند.
پارچه لینن: پارچه ایی سبک ، لطیف و لخت . بافته شده از الیاف بامبو و پنبه . مناسب فصل گرما. چروک شدن از خصوصیات این پارچه محبوب می باشد.
پارچه فلانل: پارچه ایی ضخیم است مناسب برای فصول سرد. دارای الیاف پنبه و پشم  و گاه کشمیر می باشد. تنوع رنگی مناسی نیز دارند.
پارچه گاباردین: پارچه ایی با بافت کج، سنگین، محکم و با انواع ضخامت و وزن. تن خور فوق العاده ای دارد.
پارچه سوزنی: این پارچه ها هم دارای ساختاری محکم و سنگین اند. با بافتی یکدست مناسب برای شومیز های دکمه دار

تفاوت شومیز با انواع پوشاک مشابه دیگر:

شومیز لباسی است با الگویی ساده مشابه پیراهن های مردانه اما در رنگ های متنوع و مدل های فانتزی تر. اما مثلا تونیک به لباسهایی گفته میشود که قد بلندی دارند و تا روی باسن را می پوشانند. شومیزها از پارچه هایی ظریف و نازک و لخت تولید می شوند در صورتی که تونیک ها با پارچه هایی معمولی تر نخ و پنبه هم دوخته می شوند. تونیک ها می توانند گشاد یا تنگ باشند در صورتی که شومیز گشادی متوسطی دارد و معمولا تنگ و چسبان دوخته نمی شود. در حقیقت زیبایی شومیزها هم به همین موضوع بر می گردد.

عمده فروشی شومیز

خرید از عمده فروشی شومیز:

به دلیل استقبال خانم ها از شومیزها، تمامی عزیزانی که صاحب مشاغلی مانند بوتیک و مزون و فروشگاه های لباس بانوان هستند، سعی می کنند که چندین طرح و از هر طرح رنگ های متنوع شومیز را در سایزهای مختلف در دسترس مشتریان خود قرار دهند. به همین دلیل خرید این نوع از پوشاک ، یکی از دغدغه های مهم این عزیزان ممکن است باشد.

در فروشگاه ما ، براحتی می توانید علاوه بر استفاده آنلاین از ویترین فروشگاهی ، در هر کجای ایران که هستید، با قیمتی مناسب ، به طور مستقیم از تولیدی شومیز، این کالا را تهیه کنید. فروشگاه ما به عنوان عمده فروشی شومیز، هم تنوع طرح و رنگ را به شما هدیه داده است و هم مزایای خرید از تولیدی شومیز را!

نکاتی در مورد خرید از عمده فروشی شومیز:

به طور کلی اگر قصد خرید از عمده فروشی شومیز و یا خرید مستقیم از تولیدی شومیز را دارید، حتما به خاطر داشته باشید که خریدتان با تنوع همراه باشد. آنهم نه تنوعی که خودتان به عنوان صاحب مغازه و بوتیک می پسندید! بلکه سلیقه های دیگر را حتی با وجود اینکه خودتان دوست ندارید ، در نظر بگیرید. به این ترتیب هیچ یک از مشتری های شما دست خالی از فروشگاهتان خارج نمی شود! سایزهای بزرگ را فراموش نکنید. هر چند به دلیل استثناء بودن این سایز ها می توانید تعداد کمتری را برای خرید سفارش دهید.

در فروشگاه مانگوپ که به عنوان یک عمده فروشی شومیز شناخته می شود علاوه بر خریدی مطئمن و با کیفیت ، با خرید مستقیم از تولیدی شومیز قیمت مناسب و بی واسطه را تجربه خواهید کرد. همچنین تمام طرح های به کار گرفته شده در تولیدی شومیز زیر نظر فروشگاه مانگوپ، از ابتکارات طراحان ایرانی می باشد.

چرا خرید از عمده فروشی شومیز مانگوپ:

همه صاحبان مشاغلی که با مصرف کننده نهایی به طور مستقیم در ارتباط هستند، میدانند که خریدهای عمده از مراکز عمده فروشی ، مثلا عمده فروشی شومیز، گاه با فراز و فرودهایی همراه است. به عنوان مثال دوری راه برای ساکنین شهرستانها که عمدتا خریدهای کلی خود را از تهران تهیه می کنند ، یا شک و دودلی در انتخاب مرکز خرید و نحوه پرداخت سفارش ها، کامل نبودن و یا به اصطلاح عامیانه جور نبودن اجناس در برخی از عمده فروشی ها و مواردی از این دست که بی شمارند.

شما می توانید با خرید از فروشگاه آنلاین مانگوپ که خود در عرصه تولید ، سابقه ایی 30 ساله دارد ، علاوه بر اطمینان از خرید با کیفیت ، نگرانی های دیگر خود را هم فراموش کنید. در ضمن اینکه عمده فروشی شومیز مانگوپ ، مستقیما از تولیدی شومیز زیرنظر خود ، اجناس مورد نیاز شما که شومیز می باشد را در اختیارتان قرار می دهد. پس نگرانی بابت خرید گران را هم از ذهن خود دور کنید.

شما با خرید از فروشگاه آنلاین عمده فروشی شومیز مانگوپ و تولیدی شومیز این برند ، هم به بهترین و مطمئن ترین خرید دست پیدا کرده اید و هم به چرخ اقتصاد کشور کمک بسزایی نموده اید و ارز کشورمان را برای صاحبان تولیدی های گاه بی کیفیت کشورهای دور و نزدیک خارج نکرده اید.

برای مشاهده محصولات به آدرس mangop.ir/shop مراجعه کنید.

جدید ترین محصولات مانگوپ

تولیدی عمده مانتو و شومیز مانگوپ

مانتو گل پوشان با نام تجاری مانگوپ، دارای واحد های تولیدی مانتو، شومیز، شلوار زنانه و... اولین سامانه عمده فروشی پوشاک در ایران است که افتخار حضور بیش از ۳ دهه فعالیت در صنعت تولید پوشاک ایران را در کارنامه خود دارد شما کاربران گرامی می توانید جهت مشاهده و خرید محصولات عمده مانگوپ وارد لینک زیر شوید:

فروشگاه تولیدی مانگوپ
اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *