تاریخ امروزشنبه , 1 اردیبهشت 1403

مانگوپ؛ برترین سامانه عمده فروشی مانتو

مقدمه‌ای در مورد شرکت عمده فروشی مانتو مانگوپ
شرکت تولیدی و عمده فروشی مانتو مانگوپ از وجود خبره‌ترین افراد و خیاطان برای دوخت و تولید مانتو بهره می‌برد و یک تیم قوی برای طراحی انواع مانتو در سایزها و رنگ‌های گوناگون آن را حمایت می‌کند.

مجموعه تولیدی مانگوپ مفتخر است اعلام کند که این شرکت طی بیش از سی سالی که از تاریخ و قدمت این برند محبوب می‌گذرد، همواره و همیشه، اصل را بر مشتری مداری نهاده و بر خلاف برخی از سودجویان، که با ملزومات نه چندان مناسب و تقریباً چند بار مصرف بازار را آلوده کرده‌اند، حق را در این دانسته که پوشاکی مزین به برند خود تولید نماید تا بتواند با تکیه بر کیفیت خوب پارچه های مصرفی، دوخت با دقت و بی نقص و طراحی مدرن و چشمگیر محصولات خود تحت برند شرکت عمده فروشی مانگوپ و علی الخصوص ایرانی بودن محصولات خود افتخار کند.

مشکلات فرهنگی خرید محصولات خارجی

در بازار ایران به هیچ وجه راحت نیست که یک شرکت عمده فروشی بتواند، در میان این همه برند خارجی سالیان سال با افتخار به تولیدات خود ادامه دهد. چرا که توده مردم پیش از اینکه اجناس ایرانی بخرند، اجناس خارجی را ترجیح می‌دهند. اشکال عمده فرهنگی‌ای که در این امر وجود دارد عدم اعتماد به تولید محصولات داخلی است، به عنوان مثال کسی می‌گوید که یک عمده فروشی دارد محصولاتش را 1 تومان می‌فروشد در حالی که برند بسیار محبوب و نامی خارجی محصولی را ارائه کرده مشابه همان مانتوی ایرانی که 2 تومان می‌فروشد، پس چرا باید آن خارجی را رها کنم و بیایم از شرکت عمده فروشی ایرانی جنس بخرم.

این عقیده فرهنگی را نمی‌توان به دوش اشتباه مردم‌ انداخت، بلکه بیشتر این نقیصه فرهنگی به عدم فرهنگ سازی و عدم اعتماد مسئولان بالادستی به مبتکران، مخترعان و کارآفرینان ایرانی است. در هر اداره‌ای که می‌خواهید بروید تمام مانتوهای پرسنل، یا کلا یا لااقل پارچه‌ی آن خارجی هستند؛ به همین علت مردم نیز از همین فرمول تبعیت می‌کنند.

آمارهای کشور فرانسه نشان می‌دهد که 95 درصد مردم این کشور ؛ برای حمایت از تولیدات کشور خودشان، تنها اتومبیل‌های فرانسوی را خریداری می‌کنند. این یعنی اعتماد و بقای امید در دل کارخانجات؛ از مدیران راس هرم تا کارکنان و حتی آبدارچی ها. اما خوشبختانه با توجه به پیشرفت علم و دانش در ایران این مسئله تا حدودی خود را بی‌جلوه کرده است و مردم به محصولات ایرانی تمایل بیشتری پیدا کرده اند، چرا که تولید کنندگان پس از سالیان سال تداوم در تولید به حدی رسیده‌اند که حتی محصولاتشان را به کشورهای دیگر صادر می‌کنند. در مورد شرکت عمده فروشی مانگوپ نیز چنین است.

تا زمانی که این نقیصه جای خود را به رویه‌ای معکوس ندهد، تولید کننده ایرانی، دچار بیشترین نوسانات ارزی، بیشترین ضرر از نبود پارچه به خاطر عدم تولید کارخانجات به علت تحریم، و نبود یک قطعه تولید! یا هر گونه خطر دیگر، قرار دارد.

این دولت است که می‌بایست بستری را به وجود بیاورد که یک سرمایه گذار و واحد تولیدی بتواند بر روی کار خود برنامه ریزی دراز مدت داشته باشد، در حالی که با این روند نمی‌توان برنامه ریزی بلند مدتی برای تولید در شرکت داشت. چون به قول خودمان یک روز قیف نیست و یک روز قیر.

ولی با وجود این همه مشکل، جسارت واقعا زیادی می‌خواهد که در بازار ایران بتوان دوام آورد و با برنامه‌ای منظم و مدون طی بیش از سی و دو سال بتوان برندی از مانتو به نام شرکت عمده فروشی مانگوپ را مدیریت کرد که بتواند با کیفیت نیاز بازار را تامین نماید. اینجاست که نشان داده می‌شود فارغ از تمامی مشکلات در همین سرزمین و به کمک جوانان همین کشور، میتوان کاری کرد که بشود با افتخار از انجامش یاد کرد.

1- الکترونیکی کردن فروش در شرکت عمده فروشی مانتو مانگوپ

مدیران شرکت عمده فروشی مانگوپ، یک عمل قابل تقدیر دیگر را نیز در کارنامه خود دارند و آن این است که در زمانه‌ای که فروشندگان فرصت چندانی برای بازدید از نمایشگاه‌ها و کارگاه‌های عمده فروشی مانتو‌ها ندارند، اجناس شرکت عمده فروشی مانگوپ به سهولت و از طریق اینترنت پیش روی آنان قرار میگیرد. در حقیقت با ایجاد وب سایت کارا و مدرن هرکس می‌تواند به وسیله‌ی گوشی هوشمند خود وارد آن گردد و تمامی محتوای شرکت تولیدی عمده مانتو مانگوپ را ببیند. از کهنه‌ترین فرم تا تازه‌ترین فرم، دسته بندی شرکت عمده فروشی مانگوپ بر اساس محبوبیت، نرخ و قیمت، تازگی طرح و دسته بندی‌های بسیار دیگر، که یک فروشنده جزء می‌تواند در اختیار داشته باشد تا جنس مورد نظر را از شرکت عمده فروشی مانگوپ خریداری کند. شرکت عمده فروشی مانگوپ در این عرصه نخستین برند ایرانی است که مانتوهایش را به صورت آنلاین و با طراحی سایت بسیار زیبا و کامل که همه‌ی اطلاعات لازم محصولات را در اختیار خریدار قرار می‌دهد، عرضه می‌کند.

2- فرآیند تولید مانتو در شرکت عمده فروشی مانتو مانگوپ

در شرکت عمده فروشی مانگوپ، در حقیقت ایستگاه اول تولید تهیه‌ی مواد اولیه است. در روند تولید، مواد اولیه حرف اول را می‌زند و این مواد اولیه در تهیه محصولات شرکت عمده فروشی مانگوپ چیزی نیست جز پارچه و نخ. تکلیف نخ‌ها تا حد زیادی مشخص است و تقریبا عمده تولید کنندگان از نخ‌های موجود در بازار استفاده می‌کنند. بحث اصلی در مورد پارچه است.

ابتدا کارپردازان شرکت عمده فروشی مانتو مانگوپ چندین و چند نمونه طرح جدید پارچه را به کارگاه می‌آورند. مدیریت شرکت عمده فروشی مانتو مانگوپ آن را به بخش طراحان می‌سپارد و در آنجا یک یا چند نوع از انواع پارچه‌های نمونه (sample) را انتخاب می‌کنند. در مرحله بعد، طرح‌های زیادی که توسط طراحان تولید شده‌اند به مدیریت شرکت عمده فروشی مانگوپ عرضه می‌شود. در اینجا باید یک مدیر مدیریت خود و تجربه‌اش را در بازار با انتخاب طرحی چشمگیر و زیبا و مخاطب محور و بازار پسند انتخاب نماید.

پس از انتخاب طرح و پارچه، طراحان با سرپرست برشکاران هماهنگ می‌شوند و اطلاعات لازم درباره تولید آن محصول و جزئیات طراحی در اختیار برشکار و کارگاه قرار می‌گیرد. در این مرحله با نظارت بسیار دقیق و با کیفیت بالای دوخت محصولات دوخته می‌شود و نمونه‌های آن برای فروش در سایت قرار می‌گیرد و در نهایت طبقه بندی‌های مختلف مربوط به هر کالا اعمال می‌گردد.

از این راه و بدین طریق مانتوهای شرکت عمده فروشی مانتو مانگوپ به بازار عرضه می گردد و تقریبا در اکثر اوقات طرح‌های جدید یا در همان روز تمام می‌شود و باید بازتولید گردد یا زمان زیادی برای اتمام موجودی در انبار نمی‌برد و چندین و چند بار با توجه به نیاز فروشندگان جزء و مخاطبان خرید از شرکت عمده فروشی مانتو مانگوپ، ممکن است یک طرح تولید گردد.

لوگو برند مانتو عمده مانگوپ

محصولات زیبا و چشمگیر است که شرکت عمده فروشی مانتو مانگوپ را مفتخر نموده است به اینکه بتواند در طول بیش از سی سال برای بسیاری از جوانان مستعد و  نجیب کشورمان شغلی آبرومند ایجاد نماید و با حمایت مدیریت شرکت و کمک خداوند امروزه به یکی از بهترین برندهای عمده فروشی مانتو در کشور تبدیل شود که همه از پوشیدن محصولاتش لذت ببرند.

3- مزایای خرید عمده مانتو از شرکت عمده فروشی مانتو مانگوپ

شرکت عمده فروشی مانتو مانگوپ برای خریداران عمده خود، مزایایی قائل می‌شود که می‌تواند آن خرید را برای مخاطب بسیار سودآور‌تر از خرید از سایر برندها کند. در روابط عمومی شرکت عمده فروشی مانتو مانگوپ افرادی حضور دارند که به شما درباره این مزایا توضیح خواهند داد و به احتمال قریب به یقین مثل خیلی دیگر از این نمونه‌ها در طول این سنوات، شما نیز از مشتریان پروپاقرص خواهید شد.

چرا که شرکت مانگوپ همیشه و همواره سعی داشته تا محصولات خود را علی‌رغم حفظ کیفیت، با قیمتی مناسب به بازار عرضه نماید و مطمئن باشید آفرهایی که ما در شرکت عمده فروشی مانتو مانگوپ برای خرید عمده در نظر گرفته‌ایم، هر کسی را برای تهیه نیاز مانتوهایش از مانگوپ ترغیب می‌نماید.

4- شرایط خرید عمده مانتو از شرکت عمده فروشی مانتو مانگوپ

شرکت عمده فروشی مانتو مانگوپ برای فروش محصولات خود روش‌های زیادی دارد که بسته به سلیقه و میزان خرید شما، شیوه‌ی این روش‌ها تغییر می‌کند.

محصولات شرکت عمده فروشی مانتو مانگوپ در بسته بندی‌های گوناگون به خریداران محترم عرضه می‌گردد. این بدین معنی است که خریداران محترم نمی‌توانند خرید کمتر از بسته های اعلام شده را داشته باشند.

روش‌های فروش عمده‌ از طریق روابط عمومی ما به شما انتقال می‌یابد. با مراجعه به سایت می‌توانید با این بخش از شرکت عمده فروشی مانتو مانگوپ ارتباط برقرار کنید و بهترین و بصرفه‌ترین خرید را داشته باشید.

5- درباره شرکت عمده فروشی مانتو مانگوپ

شرکت تولیدی مانتو گل پوشان با نشان تجاری مانگوپ در سال 1366 و در اوج جنگ ایران با عراق با سختی‌های فراوان پا به عرصه صنعت تولید عمده مانتو گذارد. با تلاش‌های شبانه روزی و بی شائبه آقا مرتضی علومی، برندی به نام مانگوپ شکل گرفت و این شرکت عمده فروشی مانتو در عرصه صنعت ایران هر روز بیش از پیش امیدوارانه و با جسارت راه خود را ادامه داد تا امروز به عنوان یکی از برندهای بسیار معتبر ایرانی بتواند محصولات خود را در بازارهای مختلف عرضه نماید.

شرکت عمده فروشی مانتو مانگوپ در دهه 90 با توجه به سی سالگی این شرکت، وب سایت خود را ارائه کرد. در بازار عمده فروشی مانتو که یک بازار بسیار سنتی با همکارانی کاملا سنتی است، ایجاد این وب سایت تحولی نوین در این بازار ایجاد کرد و کم کم مانتوهای ایرانی جای مانتوهای وارداتی و بی کیفیت چینی و یا بسیار گران قیمت اروپایی را گرفتند و امروزه کمتر کسی را می‌بینیم که مانتویی غیر ایرانی بپوشد و این چیزی نیست جز تلاش شبانه روزی گروه تولیدی شرکت عمده فروشی مانتو مانگوپ و همکاران دیگر در این عرصه که به مقدار بسیار قابل ملاحظه‌ای به اقتصاد، صنعت، تولید، و بسیاری از المان‌های دیگر برای عرضه محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب ایرانی به مشتریان و مردم،کمکی قابل ستایش نمودند.

کارگاه مرکزی شرکت عمده فروشی مانتو مانگوپ در تهران قرار دارد. اما محصولاتش را به تمام اقصی نقاط کشور ارسال می‌کند. نحوه سفارش بسیار آسان است کافی است که به وبسایت شرکت عمده فروشی مانتو مانگوپ سر بزنید و در بخش محصولات مانگوپ هر نوع از مانتوهایی را که می‌پسندید انتخاب نمایید، به سبد خرید خود اضافه کنید و در کمترین زمان در فروشگاه خود تحویل بگیرید.

6- خرید اینترنتی مانتو به صورت عمده و نحوه سفارش

خرید اینترنتی مانتو مانگوپ

شرکت عمده فروشی مانتو مانگوپ به راحتی از طریق اینترنت محصولاتش را در اختیار شما قرار می‌دهد. با مراجعه به وب سایت می‌توانید جدیدترین و پر درخواست ترین مانتوهای موجود این شرکت را ببینید و انتخاب کنید.

پس از این کار، در وبسایت شیوه‌ی تسویه خریدتان و آدرسی را که باید جنس به آنجا تحویل داده شود را برای ما می‌فرستید.

کارشناسان ما در روابط عمومی در مورد رویه‌ی پرداخت‌ها به شما توضیحات لازم را می‌دهند، اما تمام این مسائل راجع به پرداخت نیز در سایت موجود است. با انتخاب هر مدل از مانتوها و به هر میزانی که دلخواهتان باشد، می‌توانید هزینه مشخص شده را از طریق سامانه یا به صورت کارت به کارت برای ما پرداخت کنید و پس از آن محصول را به دست شما خواهد رسید.

اگر در تهران باشید محصولات طبعا زودتر به دست شما می‌رسد، اما برای شهرستان‌ها ما از دو شیوه‌ی ارسال محصولات استفاده می‌کنیم: یکی تیپاکس و دیگری شرکت‌های باربری مجاز. معمولا محصولات شرکت عمده فروشی مانتو مانگوپ ظرف 24 الی 72 ساعت به دست شما می‌رسد و این بستگی به محل کسب شما دارد.

شرکت عمده فروشی مانتو مانگوپ محصولات خود را ضمانت کرده و با ضمانت 7 روزه به مشتری تحویل می‌دهد. بدین گونه که اگر ظرف مدت 7 روز ایرادی در مانتوهای تولیدی شرکت عمده فروشی مانتو مانگوپ مشاهده کردید می‌توانید آن را مرجوع کنید و ما محصول با کیفیت دیگری را از همان نمونه خریداری شده یا باقی محصولات به انتخاب خودتان برای شما ارسال خواهیم کرد.

در نهایت…

افتخار ما، در ایرانی بودن خودمان و محصولاتمان است. از شما هم می‌خواهیم با خرید از شرکت‌های تولیدی ایرانی در هر زمینه‌ای، اشتغال و امرار معاش جوانان شایسته‌ی این مرز و بوم را تامین بفرمایید.

همچنین پیشنهاد می شود دیگر مقالات ما را در لینک زیر مشاهده فرمایید:

معرفی مراکز عمده فروشی مانتو در تهران

مانتو عمده با مناسب ترین قیمت

فروش عمده مانتو مانگوپ

جدید ترین محصولات مانگوپ

تولیدی عمده مانتو و شومیز مانگوپ

مانتو گل پوشان با نام تجاری مانگوپ، دارای واحد های تولیدی مانتو، شومیز، شلوار زنانه و... اولین سامانه عمده فروشی پوشاک در ایران است که افتخار حضور بیش از ۳ دهه فعالیت در صنعت تولید پوشاک ایران را در کارنامه خود دارد شما کاربران گرامی می توانید جهت مشاهده و خرید محصولات عمده مانگوپ وارد لینک زیر شوید:

فروشگاه تولیدی مانگوپ
اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *