تاریخ امروزشنبه , 1 اردیبهشت 1403

ست زنانه عمده که مشتری ها آن را بیشتر می پسندند چه ویژگی دارد؟

اگر به عمده فروشی های شهر خود سری بزنید قطعا در بین آن ها مغازه ست های زنانه را خواهید دید.

چرا ست زنانه عمده را مشتری مغازه شما بیشتر می خرند و از آن استقبال می شود؟

بانوان به طور کلی به دو دسته عمده تقسیم می شوند: بانوان خانه دار یا شاغل و کارمند. اگر شاغل باشند یا به عبارتی خانه دار باشند قطعا به لباس های ست نیازمند می شوند تا در شرایط فعلی خانه نشینی و با توجه به این که خانه داران بیشتر ساعات روز خود را در خانه می گذرانند، بتوانند روحیه خود را با خرید این گونه لباس ها بالا برده و با پوشیدن آن ها تنوعی در زندگی روزمره عادی خود ایجاد کرده باشند و حال اگر کارمند و یا شاغل باشند باز هم به لباس ست زنانه نیازمند می شوند زیرا از صبح هر روز به مدت طولانی با لباس های اداری و متعارف بیرونی جامعه دست و پنجه نرم کرده اند و زمانی زیادی آن ها را تحمل میکنند و حال زمانی که در خانه هستند هر چند کوتاه نیاز دارند لباسی راحت و بدون سختی را پوشیده تا هم بدنشان و هم ذهنشان آزادتر شده و ریلکس کنند و در نهایت به آرامش برسند که این عمل آن ها را برای روز دیگر که همان فرداست و دوباره با لباس سخت سر کار میروند، آماده کند.

پس میتوان گفت در هر شغلی و در هر سنی که مشتری مغازه شما باشند به لباس ست زنانه نیازمند میشوند و قطعا از مغازه شما خرید خواهند کرد. شما مغازه داران گرامی هم میتوانید این لباس ها را از ست زنانه عمده فروشی تهیه کنید تا برایتان به صرفه تر گردد و جنس مغازیتان جور باشد تا اگر مشتری از شما اینگونه لباس ها را با هر سایز و رنگ و طرحی درخواست کرد بی پاسخ یا بدون خرید و دست خالی از مغازیتان بیرون نروند.

عمده فروشی لباس ست زنانه عمده

چه قشری  از افراد جامعه بیشتر لباس ست زنانه میخرند؟

ست های زنانه عمده معمولا از قیمت مناسبی برخوردار هستند و چون شما از مغازه های عمده فروشی خرید می کنید بدون شک با قیمت مناسب تری اجناس را خریداری کرده اید که میتوانید با درصد سود کمی که روی این لباس ست های زنانه می آورید به قیمت بسیار مناسبی آن ها را به خریدار عرضه کنید در این صورت همه اقشار با هر توان مالی متفاوتی که باشند می توانند از مغازه شما ست راحتی زنانه را خریداری کنند و از طرفی مغازه شما هم رونق خود را بگیرد و با این روش مشتری های دائمی خود را پیدا خواهید کرد و به تضمین شغل شما خواهد انجامید. اگر نگران پیدا کردن بهترین عمده فروشی در این زمینه هستید حتما به مواردی که یک عمده فروشی و کارگاه عمده فروشی باید داشته باشد تا برتر از باقی کارگاه ها گردد در همین سایت سری بزنید و آن را مطالعه نمایید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

از نظر سن مشتری ها اگر بخواهیم اقشار خریدار لباس ست را مورد بررسی قرار دهیم مشتری ها به دسته های نوزاد، کودک، نوجوان، جوان، بانوان میانسال و کهنسالان تقسیم بندی میشوند. در همه این سنین که گفته شد چه بزرگ وچله کوچک همه از لباس های راحتی خوششان خواهد آمد و در کشوی همه بانوان چند عدد از این ست ها را مشاهده خواهیم کرد. توجه داشته باشید با تنوع های بسیار زیادی که در طرح و رنگ بندی معمولا این ست ها دارند،  همه نوع سلیقه ای به آن ها مجذوب می شوند و همه سلایق افراد جامعه را پوشش خواهد داد و از آن ها به عنوان لباس های پایه روزانه خود استفاده خواهند کرد، در نتیجه میتوان گفت هرگز به مدت زیادی این دسته از لباس ها در مغازه شما باقی نخواهند ماند و به سرعت فروش میروند و منتظر خالی شدن قفسه های این قسمت مغازه خود بوده و برایشان جایگزین مناسب از ست های جدید را انتخاب نمایید.

دسته بندی ست عمده زنانه

اگر بخواهیم به طور کلی بررسی کنیم خواهیم دید ست های عمده زنانه برای همه سنین در دو دسته ست های راحتی و ست های ورزشی تقسیم میشوند. ست های راحتی را معمولا در خانه استفاده میکنند و سایز آزاد تر و راحت تری دارد و از نظر جنس هم متفاوت هستند و در جنس های نخی یا پنبه ای اغلب مواقع مشاهده میشوند، اما ست های ورزشی معمولا برای باشگاه ها طراحی می شوند و به خاطر راحت بودن در حین ورزش کشی هستند و جنسی متفاوت نسبت به ست های راحتی منزل دارند عمده جنس ها پلی استر هستند. دقت در خرید ست های راحتی بیشتر است چون در طول روز بیشتر با ست های راحتی بانوان سر و کار خواهند داشت تا با ست های ورزشی به همین دلیل اهمیت ست راحتی از ست ورزشی بیشتر بوده و در حین خرید حتما به ویژگی های آن توجه ویژه نمایید.

لباس ست زنانه شیک

ست زنانه عمده که مشتری ها آن را بیشتر می پسندند چه ویژگی دارد؟

  • جنس ست زنانه عمده: جنس در پوشاک همواره مهم است و حرف اول را معمولا میزند. اما در لباس راحتی منزل کمی بیشتر مهم است زیرا مشتری در زمان استراحت خود در منزل از این گونه لباس ها استفاده میکند و میخواهد که قطعا اذیت نشود و ساعات آرامی را در آن لباس بگذراند، از طرفی مشتری با هزینه ای که کرده قطعا انتظار لباس ست راحتی عالی را دارد.
    این لباس های ست زنانه عمده در جنس های متنوعی نسبت به قیمت و فصل وجود دارند. مثلا در زمستان معمولا از لباس های راحتی با جنس حوله ای یا پشمی و … استفاده می شود ولی در تابستان لباس ست زنانه راحتی خنک و سبک مانند نخ و پنبه و کتان را مشتری ها درخواست می کنند و مغازه داران هم از این مدل ها استقبال خواهند کرد. توجه داشته باشید لباس های راحتی چون مستقیما با پوست مشتری مغازه شما در تماس است از موارد ضد حساسیت خریداری کنید.
  • مدل و طراحی ست زنانه عمده: معمولا ما چیزهایی را خریداری خواهیم که به دلمان نشسته باشند در مغازه خود حتما به سلیقه مشتری اهمیت داده چرا که در این بخش سلیقه حرف اول را میزند. گاهی بانوان با بلوز و دامن راحت هستند و گاهی با تیشرت و شلوارک یا شورت های کوتاه و تاپ اما از هر مدل مشتری که خواهید داشت نگران نباشید و حراس به خود راه ندهید آنقدر تنوع در این مورد وجود دارد که هم شما و هم مشتریان از خرید ست عمده زنانه خود راضی باشید و هر زمان که هر مدلی را مشتری از شما درخواست کرد روی پیشخوان مغازه برای فروش عرضه کنید و به اصطلاح از جور بودن جنس در مغازه تان لذت ببرید و به خود ببالید.
  • تنوع و رنگبندی ست زنانه عمده: در ست های زنانه همانطور که گفته شد انواع و اقسام مدل ها در رنگبندی و سایز بندی متفاوت وجود دارد تا هر فرد نسبت به سلیقه شخصی انتخاب مخصوص به خود را داشته باشد و در لباسی که به تن میکند حس امنیت ذهنی را برای خود ایجاد کند و از خرید ست خود بسیار خوشحال باشد.
  • سایز مناسب و راحت بودن ست زنانه عمده: شما به عنوان فروشنده میخواهید جنسی را در مغازه قرار دهید که احتمال برگشت آن جنس و ناراضی بودن مشتری از هر جهت وجود نداشته باشد و با اطمینان از کار آن را برای مشتری عرضه کنید. پس قطعا میخواهید پاسخ همه مشتری ها را داده و برای هر سایزی نمونه کاری ارائه دهید یادتان باشد سایز بندی صحیح و تنوع در سایزبندی و راحت بودن در لباس بسیار اهمیت دارد.
  • قیمت: شاید یکی از مهم ترین عواملی که این روز ها مردم در خرید به آن توجه بسیار زیادی میکنند همین عامل قیمت باشد. مشتری با توجه به کیفیت و قیمت خرید خود را نهایی خواهد کرد شما به عنوان مغازه دار باید توجه داشته باشید که قیمت محصولی که در مغازه خود قرار داده اید را متناسب با جنس و نوع و طرح و برند لباس قرار دهید و حتما در این زمینه منصف باشید. لباس های ست زنانه عمده به دلیل ارزان تر بودن نسبت به بقیه لباس ها مثل پیراهن های مجلسی و یا غیره در رأس جدول فروش مغازه ها و عمده فروشی ها معمولا قرار میگیرند و بیشتر هزینه و درآمد یک مغازه از همین ست های راحتی زنانه است.
  • بسته بندی: بسته بندی کمک میکند به تمیز ماندن لباس و اطلاعات لباس را در روی خود خواهد داشت.

کلام آخر: قطعا زیبایی برای همه مهم است و در اولویت قرار دارد ما همه روزه برای زیبایی پوستی و حتی در نوع لباس پوشیدن ارزش والایی قائل هستیم و برای آن هزینه خواهیم کرد. در مقاله ای که به شما ارائه داد شد قطعا متوجه شدید که زیبایی در پوشش فقط مختص مهمانی نیست و ما در خانه هم باید از ست کردن لباس و تمیزی و نظافت در نوع لباس خود غافل نشده و آن را در ارجع ترین جایگاه قرار دهیم . شما مغازه داران میتوانید با خرید از سایت مانگوپ و همچنین ست زنانه عمده مانگوپ در راستای موفقیت خود و عرضه بی نظیر اجناس به عموم مردم و مشتری کوشا بوده و به اهداف بلند و والای شغلی خود در این زمینه دست یابید.

جدید ترین محصولات مانگوپ

تولیدی عمده مانتو و شومیز مانگوپ

مانتو گل پوشان با نام تجاری مانگوپ، دارای واحد های تولیدی مانتو، شومیز، شلوار زنانه و... اولین سامانه عمده فروشی پوشاک در ایران است که افتخار حضور بیش از ۳ دهه فعالیت در صنعت تولید پوشاک ایران را در کارنامه خود دارد شما کاربران گرامی می توانید جهت مشاهده و خرید محصولات عمده مانگوپ وارد لینک زیر شوید:

فروشگاه تولیدی مانگوپ
اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *