تاریخ امروزپنجشنبه , 30 فروردین 1403

راهنمای انتخاب مانتو برای خانمهای کوتاه قد

خانم های ریز نقش و کوتاه قد با انتخاب لباس و مانتوی مناسب می توانند ظاهری جذاب و دوست داشتنی داشته باشند. اشتباه در انتخاب مانتو موجب نا زیبایی و به هم ریختگی فرم اندام می شود. عمده فروشی مانتو مانگوپ جدیدترین مدل های مانتو برای خانمهای کوتاه قد را با رنگ بندی های استثنایی عرضه می کند. برای دیدن طرح های پر فروش از فروشگاه اینترنتی مانگوپ دیدن کنید. آیا کوتاه قد و ریز اندام هستید؟ تا انتها با ما همراه باشید. دراین مطلب چند توصیه کاربردی جهت انتخاب بهترین مانتو برای خانمهای کوتاه قد در نظر گرفته شده.

مانتو برای خانمهای کوتاه قد و ریز نقش

هیچ چیز بدتر از انتخاب لباس نامناسب و مانتوی فری سایز نمی تواند اندام یک خانم کوتاه قد و با جثه ریز را بد نشان دهد. طراحان مد و لباس تاکید دارند از پوشیدن لباس های بزرگتر از سایز واقعی حتما خودداری کنید. سر شانه های افتاده، لباس گشاد و با سایز نامناسب اصلا برازنده اندام ریز نقش یک خانم قد کوتاه نیست.

انتخاب مانتو برای خانمهای کوتاه قد چندان هم کار دشواری نیست. با انتخاب یک مانتوی ساده، تنگ و قالب تن، ظاهر بهتری خواهید داشت. هر سبک و طرحی برازنده اندام کوچک شما نیست. همیشه از مانتوهایی که فیت تن هستند و کاملا سایز شما دوخته شده اند استفاده کنید. مانتوهای تک رنگ در این زمینه تاثیر بیشتری دارند.

انتخاب مانتو برای خانمهای کوتاه قد با دامن های گشاد و یا کلوش یک اشتباه فاجعه بار است. در نظر داشته باشید که یک اندام ریزنقش و کوچک نیازی به پنهان شدن در زیر مانتوی گشاد ندارد. آستین های بلند، دامن های کلوش و شانه های آویزان نشان دهنده عدم انتخاب صحیح مانتو برای خانمهای کوتاه قد است. اگر قد بلندی دارید این مطلب را از دست ندهید:

کدام مدل مانتو برای خانم های قد بلند مناسب تر است؟

مانتوی بلند ممنوع!

مانتوهای بلند و تا مچ پا موجب کوتاه تر دیده شدن اندام یک خانم ریز نقش می شود و این اتفاقی است که مناسب خانم کوتاه قد نیست. پوشاک باید بتوانند در جهت زیبایی و دید ظاهری به یک خانم کمک کنند. پوشیدن مانتوهای بسیار بلند کاملا خلاف اصول زیبایی شناسی خانم های کوتاه قد است.

به جای استفاده از مانتوهای بلند و بد قواره می توانید یک مانتوی کوتاه تا روی زانو را انتخاب کنید. اگر دامن مانتو کمی بالاتر از روی زانو باشد موجب بلندتر دیده شدن شما می شود. مانتوهایی با طرح های ویژه انتخاب کنید.انتخاب طرح پارچه مانتو برای خانم کوتاه قد بسیار مهم است. مانتوهایی با خطوط عمودی باریک ، با ایجاد خطای دید موجب بلندتر دیده شدن یک خانم ریز نقش می شوند. شما چه مدل مانتویی را برای خانم کوتاه قد پیشنهاد می کنید؟

جدید ترین محصولات مانگوپ

تولیدی عمده مانتو و شومیز مانگوپ

مانتو گل پوشان با نام تجاری مانگوپ، دارای واحد های تولیدی مانتو، شومیز، شلوار زنانه و... اولین سامانه عمده فروشی پوشاک در ایران است که افتخار حضور بیش از ۳ دهه فعالیت در صنعت تولید پوشاک ایران را در کارنامه خود دارد شما کاربران گرامی می توانید جهت مشاهده و خرید محصولات عمده مانگوپ وارد لینک زیر شوید:

فروشگاه تولیدی مانگوپ
اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *