تاریخ امروزچهارشنبه , 5 اردیبهشت 1403

کدام مدل مانتو برای خانم های قد بلند مناسب تر است؟

انتخاب مانتو با توجه به اندام تدبیری است که بسیاری از خانم های خوش استایل از آن استفاده می کنند. مانتوها در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید می شوند. تنوع طرح، رنگ و جنس مانتو موجب سردرگمی و گاه انتخاب نادرست می شود. انتخاب مانتو ارتباط مستقیمی با قد و قامت هر خانم دارد. بدیهی است مانتویی که بر تن خانمی ریز نقش و قد کوتاه به زیبایی دیده می شود مناسب اندام خانم های قد بلند نیست. انتخاب مدل مانتو برای خانم های قد بلند با این توصیه ها ساده تر می شود.

مانتو گل پوشان تولید کننده و پخش عمده مانتو در کشور، طرح های شیک و زیبایی را برای خانم های قد بلند در نظر گرفته که هر کدام مناسب اندام و قامت کشیده و بلند این افراد است. طراحان مانگوپ توصیه می کنند بلندی مانتو را بر اساس قد خود انتخاب کنید. در واقع اگر قد بلند و قامت کشیده ای دارید با انتخاب مانتوی روی زانو، خوش اندام تر دیده می شوید.

انتخاب مانتو برای خانم های قد بلند

قد بلند یک مزیت است و می توان انواع لباس ها را انتخاب کرد. با کمی دقت خانم های قد بلند انتخاب های بهتری خواهند داشت. از همین ابتدا بهتر است دو دسته متفاوت را در گروه قد بلندها در نظر بگیریم. الف- قد بلندهای لاغر و ریز نقش ب- قد بلندهای چاق و دارای اضافه وزن.

الف- انتخاب مانتو برای خانم های قد بلند و لاغر اندام
مانتو مانگوپ فروشنده عمده مانتو، انواع مانتوهای پیلی دار، فون و چین دار را برای خانم های ریز نقش و قد بلند پیشنهاد می دهد. بهتر است قد مانتو را کمی بالای زانو در نظر بگیرید.

ب- انتخاب مانتو برای خانم های قد بلند و دارای اضافه وزن
مانتو با برش راسته و ترکیب رنگی تیره در طرح مانتو ایده مناسبی برای خانم های قدبلندی است که کمی اضافه وزن دارند. عمده فروشی مانتو مانگوپ انواع مانتوهای طرح دار و رنگ های تیره را برای بانوان بلند قد و کمی چاق ارائه می دهد. بسته بندی مانتو ها در پکیج های 3 تا 10 تایی با توجه به مدل و سایز بندی آماده فروش می باشد.

قوانین کلی انتخاب مانتو برای خانم های قد بلند

به طور کلی مانتوهای تک رنگ اندام را بلندتر نشان داده و مناسب افراد قد بلند نیست. خانم های قد بلند در ترکیب مانتو و شلوار از رنگ های متفاوت استفاده کنند تا ترکیب رنگی موجب تقسیم اندام شده و تناسب بیشتری در اندام دیده شود. مانتوهایی که در کمر تنگ می شوند نیز دید بهتری ایجاد می کنند.

پوشیدن مانتوهای خیلی کوتاه و تا روی باسن نیز به خانم های قد بلند توصیه نمی شود. این پوشش پاها را بلندتر نشان داده و تناسب اندام را بر هم می زنند. بانوان قد بلند با پوشیدن مانتوهای بالای زانو تناسب اندام بیشتری خواهند داشت.

جدید ترین محصولات مانگوپ

تولیدی عمده مانتو و شومیز مانگوپ

مانتو گل پوشان با نام تجاری مانگوپ، دارای واحد های تولیدی مانتو، شومیز، شلوار زنانه و... اولین سامانه عمده فروشی پوشاک در ایران است که افتخار حضور بیش از ۳ دهه فعالیت در صنعت تولید پوشاک ایران را در کارنامه خود دارد شما کاربران گرامی می توانید جهت مشاهده و خرید محصولات عمده مانگوپ وارد لینک زیر شوید:

فروشگاه تولیدی مانگوپ
اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *