تاریخ امروزپنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403

طرح های جدید مانتو مجلسی گل پوشان

مانتو مجلسی یک مانتوی شیک و ویژه برای مهمانی ها و مجالس رسمی و غیر رسمی است که در دو نوع دخترانه و زنانه تولید می شود. مانتو گل پوشان شیک ترین و زیباترین طرح های مانتو مجلسی را برای بانوان شیک پوش ایرانی عرضه می کند. مدل های متنوع مجلسی گل پوشان می تواند ظاهر و فرم اندام را متناسب و شکیل تر نشان دهد. انواع مدل های مانتو مجلسی گل پوشان را در کانال مانگوپ و وب سایت مانگوپ می توانید مشاهده کنید.

ویژگی های مانتو مجلسی 97

طرح های متنوع مانتو مجلسی را با توجه به ویژگی های فردی انتخاب کنید . این مانتوها در دو نوع کوتاه و بلند عرضه می شود که مناسب رنج سنی مختلف خانم ها است. در انتخاب مانتو فرم اندام و رنگ چهره را در نظر بگیرید تا رضایت بیشتری داشته باشید. زیباترین مانتوهای مجلسی بلند یا کوتاه مناسب مجالس رسمی و غیر رسمی تن پوشی مناسب برای بانوان شیک پوش ایرانی است که همیشه به دنبال بهترین ها هستند. انتخاب از بین طرح های ساده یا کار شده کاملا سلیقه ای است و هر دو طرح با استقبال بی نظیری روبرو شده اند. طرح های گلدوزی شده، سنگ دوزی، ملیله دوزی در انواع مانتو دیده می شود که بر زیبایی کار افزوده است.

پارچه مانتو مجلسی

به طور معمول انواع مانتوهای مجلسی را با پارچه های گران قیمت و با ارزش تر تولید می کنند. پارچه کرپ، پارچه ساتن و ابریشم، پارچه فیونا مجلسی، پارچه دیور بیشتر در دوخت مانتو های مجلسی استفاده می شوند. استفاده از پارچه های جین، کتان، تریکو، ترگال و کودری برای دوخت مجلسی توصیه نمی شود. بهتر است از پارچه هایی که تن خور خوبی دارند و از دوام بیشتری برخوردارند در تولید مانتوهای مجلسی استفاده شود.

اکسسوری های مناسب با مانتو مجلسی

مانتو مجلسی را با کفش پاشنه بلند، شلوار پارچه ای کرپ و شال یا روسری حریر ست کنید. ترکیب دو یا سه رنگ در مانتو و اکسسوری ها جذاب تر است. ترند امسال کیف کوچک رنگی زنانه است که با هر رنگ مانتویی هماهنگی دارد. دستبند، گوشواره فرم هندسی، گردنبند کوتاه و تک انگشتر را برای مجالس نیمه رسمی انتخاب کنید. استفاده از کمر بند بر روی مانتو و ساعت مچی همیشه مورد توجه طراحان قرار گرفته است. دقت کنید پوشیدن کفش اسپرت و راحتی به همراه مانتو مجلسی توصیه نمی شود و موجب ناهماهنگی در سبک و استایل شده، شکل ظاهری را ناموزون جلوه می دهد.
مانتو گل پوشان

جدید ترین محصولات مانگوپ

تولیدی عمده مانتو و شومیز مانگوپ

مانتو گل پوشان با نام تجاری مانگوپ، دارای واحد های تولیدی مانتو، شومیز، شلوار زنانه و... اولین سامانه عمده فروشی پوشاک در ایران است که افتخار حضور بیش از ۳ دهه فعالیت در صنعت تولید پوشاک ایران را در کارنامه خود دارد شما کاربران گرامی می توانید جهت مشاهده و خرید محصولات عمده مانگوپ وارد لینک زیر شوید:

فروشگاه تولیدی مانگوپ
اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *