تاریخ امروزجمعه , 31 فروردین 1403

چگونه با مانتو مشکی شیک پوش شویم؟

مشکی یکی از محبوب ترین رنگ ها در تمام جهان است. بسیاری از افراد شیک پوش، رنگ اصلی لباس را مشکی انتخاب می کنند. پوشیدن لباس های یک دست مشکی در بین سلبریتی ها و ستارگان هالیوود هم رواج پیدا کرده است. مانتو مشکی از پر فروش ترین محصولات مانگوپ است و همیشه با استقبال خریداران مواجه شده است. برخی از ادارات مانتو مشکی را برای یونیفورم کارکنان خود انتخاب می کنند و برخی از بانوان به خاطر خصوصیات روان شناسی مشکی عاشق این رنگ جذاب هستند.

مشکی یا سیاه رنگ قدرت و اقتدار است. پوشش مشکی، ظاهر را با جذبه و پر ابهت نشان می دهد. به لحاظ زیبایی شناسی و مد، مانتو مشکی را می توان با سایر رنگ ها ترکیب کرد و بر نفوذ آن افزود. رنگ مشکی از رنگ هایی است که شما را مرموز و پیچیده نشان می دهد. فروش عمده مانتو مانگوپ با طرح های جدید مشکی آغاز شد.

مانتو مشکی و تناسب اندام

مانتو مشکی با طرح مناسب موجب لاغرتر دیده شدن اندام شده و برای خانم هایی که دارای اضافه وزن هستند بسیار مناسب است. به طور معمول رنگ مشکی در کنار قرمز، آبی سیر، نقره ای، طوسی، قهوه ای و سفید هارمونی بیشتری ایجاد می کند. حتی پوشش سرتا پا مشکی نیز در کنار اکسسوری های مناسب بسیار مدرن و شیک است. زیور آلات براق و متالیک به همراه مانتو مشکی جذابیت بیشتری دارند. از زیورآلاتی که نور را منعکس می کنند روی لباس مشکی استفاده کنید.

همه خانم ها حتما یک مانتوی مشکی در کمد لباس هایشان دارند و گاه به گاه از آن استفاده می کنند. مراقب باشید وقار رنگ مشکی با بور شدن به طور کامل از بین می رود. هرگز از لباس های مشکی بور شده و رنگ پریده استفاده نکنید. شستشوی مداوم پارچه موجب رنگ پریدگی و بور شدن رنگ مشکی می شود. اگر تعریق زیادی دارید قبل از پوشیدن مانتو از دئودورانت و ضد عرق استفاده کنید تا رد شوره در زیر بغل باقی نماند.

شیک پوشی با مانتو مشکی

عمده فروشی مانتو گل پوشان کلکسیون جدید مانتو مشکی را در فروشگاه اینترنتی بروزرسانی کرده است. انواع مانتو مشکی 97 با پارچه مرغوب و دوخت عالی را در فروشگاه مانگوپ به صورت عمده سفارش دهید. برای ظاهری آراسته و با وقار همیشه از یک تناژ رنگ مشکی استفاده کنید. پوشیدن لباس مشکی با تناژ رنگی سیر و روشن ، بدترین ایده ای است که می توانید داشته باشید. استفاده از شال، روسری و مقنعه رنگ روشن به همراه مانتو مشکی ترفند خوبی است که پوست را شاداب تر نشان دهد. پوشیدن سرتاپا مشکی و عدم استفاده از ترکیب رنگی در اکسسوری ها، به جز در مراسم عزاداری چندان توصیه نمی شود.

جدید ترین محصولات مانگوپ

تولیدی عمده مانتو و شومیز مانگوپ

مانتو گل پوشان با نام تجاری مانگوپ، دارای واحد های تولیدی مانتو، شومیز، شلوار زنانه و... اولین سامانه عمده فروشی پوشاک در ایران است که افتخار حضور بیش از ۳ دهه فعالیت در صنعت تولید پوشاک ایران را در کارنامه خود دارد شما کاربران گرامی می توانید جهت مشاهده و خرید محصولات عمده مانگوپ وارد لینک زیر شوید:

فروشگاه تولیدی مانگوپ
اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *