تاریخ امروزجمعه , 10 فروردین 1403

ویژگی کارگاه برتر تولیدی پیراهن زنانه عمده چیست؟

در کارگاه های تولیدی پیراهن زنانه عمده موارد زیادی باید رعایت شود تا پیراهنی زیبا و برازنده و درخور به دست شما رسیده و شما مغازه داران بتوانید این پیراهن ها را به مردم عرضه کرده تا هم شما مغازه دار هم مشتری و هم گروه صنعتی مانگوپ از کار گروهی خود راضی باشند و به خود به عنوان گروه صنعتی تولیدی و فروش منگوپ ببالند.

چندمین پله جایگاه منگوپ و تولیدی پیراهن زنانه عمده است؟

در صنعت رقابت مد در دنیا که هر روز نام برند های مختلف و معروف دنیای مد را با گوش خود می شنویم و مشاهده میکنیم که انواع و اقسام مدل های پیراهن ها عجیب تر و حتی پیچیده تر میشوند که آن هارا از طریق فشن شو به عموم و یا خریداران عرضه می کنند. در صنعت مد ایران به دلیل رعایت موازین اسلامی مانور دادن روی پیراهن ها به عنوان تبلیغات کمی سخت هستند ولی باز هم میتوان از جهت بازاریابی بهتر بود تا اطلاع رسانی مناسب را انجام داد و پیراهن ها را در معرض دید مغازه داران قرار داد. یکی از این روش ها فروشگاه اینترنتی معتبر داشتن است، گروه مانگوپ از گذشته های دور در این صنعت برتر بوده و اگر فقط یک کلمه مانند مانتو عمده را در اینترنت سرچ کنید خواهید دید که منگوپ در پله های نخست جستجوگر گوگل قرار میگیرد، حتی در زمینه تولیدی پیراهن زنانه عمده هم مانند دیگر اجناس منگوپ خودنمایی میکند.

دستیابی به جایگاه نخست در فروش عمده پیراهن زنانه

شما اگر مغازه دار یک کاسبی کوچک هستید یا حتی بزرگ باز هم اولویت شما قطعا خرید بهترین مدل های پیراهن یا حتی بهترین جنس ها با مد روز جامعه خواهد بود. اما فقط جنس و تنوع مدل ها و رنگبندی ملاک نیستند و یک عمده فروشی از جهات بسیاری مورد بررسی شما مغازه داران باید قرار بگیرد تا مورد تایید باشد، مهمترین این تاییدیه ها را باید در کارگاه تولیدی پیراهن زنانه عمده آن برند جست و جو کنید تا خود را راضی کنید و خریدی مطمئن داشته باشید.

ویژگی کارگاه برتر تولیدی پیراهن زنانه عمده چیست؟

  • وسایل برای تولیدی پیراهن زنانه عمده:یک کارگاه زمانی میتواند تمام تلاش خود را به ثمر بنشاند و موفقیت در خور کسب کند که تجهیزات عالی و مناسب و کامل داشته باشد و بتواند نیاز کامل یک خیاط را برطرف کند، از چرخ خیاطی صنعتی عالی و سالم گرفته که از ابزار های مهم یک خیاط است، یا دستگاه برش که کار همان قیچی ساده خودمان را انجام میدهد و از نظر تیزی و کند انجام ندادن مهم است تا ساده ترین دستگاه ها مانند سردوز و اتو و…. باید همگی از اجناس عالی و با کیفیت در خور و شایسته باشند تا خیاط مربوطه بتواند بهترین ها را از همه لحاظ به مغازه دار و جامعه پوشاک ارائه دهد. توجه داشته باشید فقط وسایل مهم نیستند بلکه همه موارد باید با هم گروهی برای تولید برتر در یک تولیدی پیراهن زنانه عمده عمل کنند تا جنسی بی نظیر و زیبا را بدون عیب و نقصی تحویل مغازه دار دهند.
  • خیاط و طراح: بعد از دستگاه ها و ابزار و لوازم مورد نیاز مهم ترین عامل خیاط و طراح کارآمد و کار بلد است. اگر در کارگاه تولیدی خود خیاطی دارید که به صورت کامل لباس ها به خصوص پیراهن ها، مدل های روز دنیا، ایراد های موجود در لباس، کار کردن با انواع و اقسام دستگاه ها، نحوه برش صحیح و درست، کشیدن الگوهای سخت و آسان و… را خوب بلد است به شما و کارگاهتان تبریک می گوییم زیرا این خیاط ها هستند که بالقوه ها را به فعل تبدیل میکنند و تولیدی شما را از نظر کیفیت و بررسی دوخت به جایگاه مهم میرساند.
    در زمینه خیاط توجه کنید که یک خیاط در تولیدی باید علاوه بر شرایط بالا دارای ویژگی مدیریتی و روحیه کار گروهی هم باشد. تا بتواند چرخکار ها را با یک دیگر هماهنگ کرده و به سرعت و دقت بالایی تولیدی را راهنمایی کند. بعد از بررسی خیاط میخواهیم به طرح پرداز ها بپردازیم چیزی که در زنجیره کارگروهی کارگاه از دستی بدست دیگر منتقل میشود و در نهایت به دست مغازه دار از عمده فروشی ها می رسد چیزی نیست جز ذهنیت یک طراح دارای هوش هیجانی بالا که توانسته با به کارگیری ترفند های طراحی مدلی را خلق کند که هم در جامعه به عنوان لباس متعارف بوده و هم از طرفداران زیادی برخوردار باشد و آن مدل بتواند جایگاه خود را در مغازه و بین مشتری ها پیدا کند. طراح باید در دنیای امروزی مد خلاق بوده و کار را کپی نکند بلکه از ذهنیت خود استفاده کرده و طرحی نو را به مغازه دار ارائه دهد تا فروش کارگاه را بالا ببرد. پس هم خیاط و هم طراح مانند دیگر افراد این زنجیره بزرگ مهم و کلیدی هستند.
  • سرعت عمل:در کارگاه های تولیدی پیراهن زنانه عمده هر فرد مسئول یک کار است به عبارتی یک پیراهن تا دوخته شود از زیر چرخ چندین خیاط عبور میکند یکی دامن را به بالاتنه متصل میکند، یکی آستین ها را به تنه متصل میکند، و به همین منوال پیراهن دوخته میشود. سرعت در این کار بسیار مهم است و تعادل سرعت بین همه چرخکار ها هم از اهمیت خاصی برخوردار است.
    در این شرایط یک کارگاه می تواند در زمان کم تولیدات بیشتری را وارد بازار مصرف کند که هم برای شرایط اقتصادی کارگاه بهتر خواهد بود و هم سفارشات با سرعت بیشتری آماده شده و به دست مغازه دار خواهد رسید.از یاد نبرید که ویژگی سرعت و هماهنگی در این سیستم در زمان های خاصی مانند شب های عید که خرید سرانه کشور بالاتر می رود به افزایش فروش و رسیدن به موقع محصول به مشتری کمک شایانی خواهد کرد.
  • دقت: توجه در نوع دوخت و عوامل مشابه از دیگر عوامل مهمی است که یک کارگاه تولیدی را برتر خواهد کرد و محصولات شگرفی را تولید می نماید. هرچه یک پیراهن زنانه خوش دوخت تر باشد در تن زیبایی بیشتری از خود نمایان میکند و مشتری مغازه شما را هم راضی تر خواهد کرد.
  • قیمت: هزینه یک محصول از دیگر عوامل مهمی است که یک مغاز دار میتواند با آن به عمده فروشی اعتماد کرده و با قیمتی مناسب و بدون نوسان قیمتی در دیگر عمده فروشی ها محصول خود را خریداری نماید. قیمت یک محصول باید به گونه ای باشد که پاسخگوی همه هزینه های اولیه یک لباس بوده و برای عمده فروش و مغازه دار سود در خور توجه را باقی بگذارد. پس قطعا از عمده فروشی به عنوان مغازه دار خرید می کنید که بهترین قیمت، کیفیت و موارد دیگر را با هم داشته باشد.

چرا برخی تولیدی پیراهن زنانه عمده موفق نیستند؟

در هر صنعتی رقابت همیشه وجود دارد و کسی در این رقابت پیروز است که همه موارد مختلف ویژگی یک کارگاه خوب را با هم همزمان و به صورت یکجا رعایت کند. مثلا از خرید پارچه مناسب با قیمت عالی و جنس مرغوب گرفته تا بسته بندی انتهایی و ارسال محصول همه را باید بررسی کرده و هیچ عیب و نقصی در این سیستم قابل قبول نخواهد بود زیرا که رقبا در صنعت مد همواره در حال پیشتازی هستند و شکست از دیگر گروه های تولیدی باعث سلب اعتماد مغازه دار و همچنین مشتری خواهد بود زیرا هم مغازه دار و هم گروه تولیدی مانند اعضای یک خانواده به یکدیگر مرتبط هستند و نقش یکدیگر را کامل میکنند. پس به صرفه است که با انتخاب برتر و دقت تمام از لحاظ برتری و برندینگ کارگاه را چک کرده و انتخابی شایسته داشته باشید.

 همه چیز در عمده فروشی از کجا شروع میشود به کجا ختم میشود.

برای غذا درست کردن قطعا به مواد اولیه نیاز دارید، اگر یک آشپز عالی باشید خوب میدانید که مرغوبیت محصول اولیه به غذای شما طعم و مزه عالی خواهد داد.

درست مانند غذا درست کردن دیگر کارها هم به متریال مناسب نیاز دارد، کارگاه تولیدی از این قاعده مستثنی نیست و همه چیز از متریال که پارچه، نخ، دکمه یا زیپ و … است شروع میشود. در هر کارگاه بزرگ پوشاک معمولا فردی را استخدام میکنند تا خرید این مواد اولیه لازم را برای کارگاه انجام دهد. حال برای خرید مواد اولیه باید حتما جنس اجناس را بررسی کرده تا بهترین آن ها را خریداری کنند.

مواد اولیه خریداری شده به کارگاه فرستاده میشود و در آن جا طراح با طرح های متنوع از مواد اولیه استقبال خواهد کرد و طرح مد نظر خود را روی کاغذ الگو پیاده کرده و با بررسی سایز به خیاط ارجاع داده می شود. خیاط بعد از تحویل گیری موارد فوق شروع به برش و دوخت ابتدایی مثلا دوخت پیراهن زنانه خواهد کرد، توجه کنید در عمده فروشی ها به دلیل زیاد بودن سفارشات با دستگاه، برش انجام میگیرد و تعداد زیادی همزمان برش می خورند، پس ممکن است خطا در این قسمت رخ دهد. اینجا یک خیاط ماهر می تواند ایراد های قسمت قبل در پیراهن زنانه را پیدا کرده و از آن عیب را بزداید. در نهایت محصول از چرخ خیاطی به خیاط دیگر منتقل میشود تا در این پروسه یک پیراهن کامل زنانه زیبا را داشته باشیم. نکته آخری که بسیار در خیاطی مهم است و تن خور لباس یا پیراهن را زیبا خواهد کرد اتو کشی مناسب است تا نه پارچه لباس در اتو کشی براق و خراب شود و نه ایرادی جا بماند. در نهایت لباس یا پیراهن شما برازنده و زیبا به صورت عمده با بسته بندی و سایز بندی درست در دسترس قرار میگیرد. شما نیز میتوانید با فروش این پیراهن زنانه عمده از تولیدی آن این محصول را به عموم عرضه کنید.

جدید ترین محصولات مانگوپ

تولیدی عمده مانتو و شومیز مانگوپ

مانتو گل پوشان با نام تجاری مانگوپ، دارای واحد های تولیدی مانتو، شومیز، شلوار زنانه و... اولین سامانه عمده فروشی پوشاک در ایران است که افتخار حضور بیش از ۳ دهه فعالیت در صنعت تولید پوشاک ایران را در کارنامه خود دارد شما کاربران گرامی می توانید جهت مشاهده و خرید محصولات عمده مانگوپ وارد لینک زیر شوید:

فروشگاه تولیدی مانگوپ
اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *