تاریخ امروزجمعه , 10 فروردین 1403

نحوه راه اندازی مانتو سرا و خرید مانتو به صورت عمده

اگر قصد راه اندازی یک مرکز خرید مانتو  یا فروشگاه مانتو فروشی را دارید، باید به نکات مهمی از جمله مدل مانتوها، قیمت مانتوهای عمده، مجوزهای لازم برای فروش مانتوها، نحوه فروش مانتوها، مکان فروش، تهیه به موقع اجناس و شیوه ی طراحی و چیدمان مانتوسرا توجه نمایید تا بتوانید فروش خوبی را تجربه کنید.

در مورد نحوه راه اندازی مانتوسرا و خرید مانتو به صورت عمده چه می دانید؟ ما در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد که از شرایط راه اندازی یک مانتوسرا مطلع شوید و به این صورت اقدام به تاسیس یک مرکز خرید مانتو نمایید. با ما همراه باشید.
برای تاسیس مانتو سرا شما باید شرایط راه اندازی یک فروشگاه مانتو فروشی را بدانید.

شرایط راه اندازی مانتوسرا یا مرکز خرید مانتو
زمانی که میخواهید یک مرکز خرید مانتو به صورت عمده ایجاد کنید یا به زبان عامیانه می خواهید یک مانتوسرا بزنید، باید بدانید که چه مراحلی را باید پشت سر بگذارید و چه اقداماتی را انجام دهید. در ادامه ما اقدامات لازم را به شما خواهیم گفت.

مدل مانتوهای مرکز خرید مانتو
اولین چیزی که در مورد راه اندازی مانتوسرا باید بدانید، این است که چه مانتوهایی را قرار است در آنجا به صورت عمده به فروش برسانید. قطعا امروزه مدل های مختلف مانتو روانه ی بازار شده اند که هر کدام قیمت مخصوص به خود را دارند و جنس اغلب آنها متفاوت است. پس در اینجا شما باید دقیقا مشخص کنید که چه مانتوهایی را می خواهید به فروش برسانید و تمرکز کاری شما قرار است روی کدام مدل مانتو باشد.
زمانی که مدل مانتوها را شناسایی کردید و فهمیدید که چه مدل هایی را می خواهید به فروش برسانید، بهتر می توانید در راه اندازی یک مرکز خرید مانتو به صورت عمده تصمیم گیری کنید.
معمولا بعد از مدتی کار کردن متوجه خواهید شد که مشتریان کدام مدل مانتوها را می پسندند و از آن پس میتوانید مدل های کم فروش را کمتر ارائه کنید و بیشتر به سراغ مدل های پر فروش بروید.
مدل مانتوها، در مرکز خرید مانتو به صورت عمده از اهمیت ویژه ای برخوردار است

قیمت های مرکز خرید مانتو
مسئله ی دیگر در مورد راه اندازی مانتوسرا این است که قیمت خرید برای مشتریان را مشخص کنید. قطعا زمانی که شما یک مانتوسرا می خواهید باز کنید، باید بدانید که چقدر قرار است از آن سود کنید و چه قیمت هایی را قرار است به مشتریانتان عرضه کنید. از آنجا که میخواهید به صورت عمده محصولات تان را بفروشید، پس باید مبلغ کمتری نسبت به فروشگاه هایی که خرده فروشی می کنند ارائه دهید. علاوه بر این موضوع، باید این قیمت به گونه ای باشد که شما به سودی که می خواستید برسید.
همواره سعی کنید قیمت هایی مناسب تر نسبت به رقیبان خود داشته باشید. مشتریان شما معمولا مردم عادی نیستند و کسانی هستند که دارای بوتیک یا فروشگاه لباس می باشند و به همین جهت آنها همواره به دنبال جایی هستند که بتوانند نازلترین قیمت ها را دریافت کنند که شما باید این کار را برای آنها انجام دهید.

دریافت مجوزهای لازم برای مرکز خرید مانتو
هر نوع مرکز فروشی که بخواهید احداث و راه اندازی کنید، نیاز به کسب مجوزهایی دارید. سعی کنید که برای دریافت مجوزهای لازم اقدام نمایید که مبادا در آینده این مسئله برایتان مشکل ساز شود. اگر از همان ابتدا بخواهید به صورت قانونی کار کنید، قطعا پیشرفت شما با تضمین بیشتری اتفاق خواهد افتاد و درصد کمی احتمال خواهد رفت که شما در کار خود شکست بخورید. معمولا برای کسب مجوز فروش پوشاک به سایت www.espt.ir می روند که شما با کمی تحقیق می توانید از تمام مجوزهای لازمه اطلاع یابید و در جهت گرفتن این مجوزها اقدام نمایید. یک مرکز خرید مانتو به صورت عمده نیاز به برخی مجوزهای خاص دارد

آموزش راه اندازی فروشگاه مانتو فروشی

نحوه فروش مرکز خرید مانتو
در گذشته این مسئله چندان دغدغه ای برای صاحبین کسب و کار ها ایجاد نمی کرد! اما امروزه این مورد تبدیل به مهمترین دغدغه شده است. شما باید نحوه فروش را مشخص کنید. فروش حضوری، نحوه ی فروشی است که اغلب همه ی مانتوسرا ها این روش را در پیش گرفته اند. اما اگر شما می خواهید موفق تر ظاهر شوید، باید فروش غیر حضوری هم داشته باشید. حال این نوع فروش می تواند به صورت تلفنی یا اینترنتی باشد. به هر شکل که قرار است فروش غیر حضوری را انجام دهید، شما باید در آن به بهترین شکل عمل کنید تا بتوانید به سود مناسبی دست پیدا کنید.
ایجاد یک سایت برای مرکز خرید مانتو به صورت عمده می تواند دغدغه ی بسیاری از صاحبین فروشگاه ها را برطرف کند. اینکه شخصی بخواهد فروشگاه خود را رها کند و برای خرید اجناس به بازار برود، برای او ضرر خواهد بود و همچنین زمان و وقتش هم گرفته خواهد شد که اگر شما این سایت را تاسیس کنید، او خیلی راحت می تواند سفارشش را از طریق سایت شما انجام دهد و سپس اجناس را درب مغازه و فروشگاه خود تحویل بگیرد.

مکان مناسب برای مرکز خرید مانتو
درست است که خرید آنلاین امروزه بسیار موجب پیشرفت کسب و کارتان می شود، اما خرید حضوری هم هنوز قدرت خود را دارد و خیلی از افراد به همین شیوه کسب و کارشان را مدیریت می کنند. در خرید و فروش حضوری، مکان فروشگاه و مانتوسرا بسیار اهمیت پیدا می کند. اگر می خواهید فروش خوبی را تجربه کنید، پس در مکانی مناسب اقدام به راه اندازی فروشگاه و مانتوسرا نمایید.

قطعا فروش یک مانتوسرا در پاساژ بزرگ و معروف شهر بیشتر است تا مانتوسرایی که داخل کوچه های فرعی و … راه اندازی شده است. پس همواره در مکانی مناسب فروشگاه را راه اندازی کنید که از کسب سود، اطمینان بیشتری پیدا نمایید.

تهیه اجناس برای مرکز خرید مانتو
یک مرکز خرید مانتو به صورت عمده از آنجا که تک فروشی ندارد یا خیلی کم ممکن است این کار را انجام دهد، پس خیلی زود موجودی اجناسش به اتمام خواهد رسید و به همین دلیل می بایست مداوم با تولیدی های مختلف، قراردادهایی تنظیم کند و از آنها اجناس مورد نظر مانتوسرا را تامین نماید تا بتواند به نیاز مشتری هایش پاسخ بدهد.

طراحی مرکز خرید مانتو
زمانی که مشتری می خواهد به صورت عمده از شما خریدی کند، همه چیز برایش اهمیت خواهد داشت! چرا که او می خواهد مبلغی کلان را به شما پرداخت کند. به همین منظور روی جزئی ترین مسائل مثل چیدمان و طراحی مرکز خرید و مانتوسرا توجه ویژه ای داشت باشید و با چیدمانی شیک و لاکچری سعی کنید که در مخاطب خود تاثیری مثبت بگذارید که او تصمیم بگیرد که خریدش را از شما انجام دهد.
با توجه به همین موضوعات، می توانید اقدام به راه اندازی یک مرکز خرید مانتو یا همان مانتوسرا کنید.

جدید ترین محصولات مانگوپ

تولیدی عمده مانتو و شومیز مانگوپ

مانتو گل پوشان با نام تجاری مانگوپ، دارای واحد های تولیدی مانتو، شومیز، شلوار زنانه و... اولین سامانه عمده فروشی پوشاک در ایران است که افتخار حضور بیش از ۳ دهه فعالیت در صنعت تولید پوشاک ایران را در کارنامه خود دارد شما کاربران گرامی می توانید جهت مشاهده و خرید محصولات عمده مانگوپ وارد لینک زیر شوید:

فروشگاه تولیدی مانگوپ
اشتراک‌گذاری

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *